Ślimaczkowa pętelka biblioteczna... ale z motylkiem

Środa, 25 maja 2022 · dodano: 29.05.2022 | Komentarze 6

Po deszczach dosyć mokro, toteż po drodze sporo ślimaczków... część z nich ewakuowałem

Winniczek z lotu ptaka... eee, spokojnie! Żadnego ptaka, tylko rowerzysty, który jedzie ostrożnie i omija slimaczki! Tak... możesz bezpiecznie wyjść ze skorupki.

Wstężyki

Oprócz ślimaczków był ptaszek - patrzę jakiś szpak, albo coś podobnego stoi na szosie przede mną, jadę więc na wprost myśląc że odleci nim dojadę, a ten nic. Gdy się zorientowałem co jest grane, zerknąłem czy nic za mną nie jedzie i odbiłem szybko na środek drogi, a ptak skuśtykał na pobocze. Zawróciłem, żeby zobaczyć czy nic mu nie jest... chyba nie, po prostu wyglądał na podlotka, więc go tylko przegoniłem dalej od szosy by mu do łba nie wpadło znów na nią włazić. Fotki nie ma, bo ciemno (las, chmury) i jakoś nie miałem głowy do tego.

Trafił się też jakiś omomiłek, cy cuś.

Czeremcha amerykańska zaczęła kwitnąć.

I dzikie róże zaczynają.

Łąki całe w jaskrach i innym kwitnącym badziewiu... eee, znaczy zielsku... to znaczy, chciałem powiedzieć w kwiatach, trawach itp.

Na motylki nie liczyłem - było pochmurno, łąki mokre, poszedłem w łąkę tylko po to by poszukać storczyków, ale nie znalazłem... za to napatoczył się strzępotek ruczajnik. Tak więc mam symbolicznego motylka. Trochę się przemoczyłem latając po tej łące, ale cóż.

Kolejna łąka.

I tutaj udało się znaleźć storczyki... znaczy kukułki... te, no stoplamki. Wszystko razem w każdym kwiatku.

| 15:45 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj @Marecki - ja też jak nie mam za dużo czasu, to tylko omijam i te fotki też z ddr-ki. Oprócz nich były jeszcze rozjechane, więc jak znajdę chwilę, to ich tam parę ewakuuje, bo nie każdy patrzy by je ominąć.
| 15:43 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj @huann - a żebyś wiedział, że kiedyś urządziłem wyścig wstężyków! ;-P
| 15:43 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj @Trollking - jak mam chwilę, żeby się zatrzymać, to ewakuuuję trochę drobiazgu... z ratowaniem ptaków już mam niewielkie doświadczenie, raz znosiłem wystraszonego, skulonego ptaka ze środka ruchliwej szosy i wiem że inne "ratowanie" może po prostu zaszkodzić.
| 15:32 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj Po ostatnich deszczach widziałem trochę ślimaków, ale skupiłem się by raczej ich nie rozjechać, bo ślimaczyły się po ddrkach.
| 21:42 niedziela, 29 maja 2022 | linkuj Winniczki do piwniczki! Podlotki pod skrzydła ciotki! Wstężyki na wyścigi!
| 21:37 niedziela, 29 maja 2022 | linkuj Brawo tak za ratowanie ślimoli, jak i za brak paniki w ptasim temacie. Zachowałeś się idealnie - podloty teraz głupieją, same nie wiedzą, czego się bać i jak się zachować, ale rodzice jeszcze gdzieś tam czuwają. To nie czas na ratowanie (w ludzkim pojęciu), a na pokazanie im drogi życiowej :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iecna