avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108236.15 km z czego 15464.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Deszczowa niedziela

Niedziela, 15 listopada 2015 · dodano: 16.11.2015 | Komentarze 4

Z rana miało być bezdeszczowo, a potem miało przez cały dzień padać... skoroświt więc wyskoczyliśmy na rower, ale że zebraliśmy się dopiero po 11-ej, to już zaczynało padać i z każdą chwilą mogło się rozpadać bardziej. Dlatego pojechaliśmy po skrzynkę (lavinka ostatnio wpadła na rozwiązanie quilzu), ale na miejscu trochę poszukaliśmy, ale dokładne obszukanie miejscówki odłożyliśmy na kiedy indziej i we wzmagającym się  deszczu wróciliśmy do domu.

W skrzynce Werrona opisała wierszem pewną historię (link), no i znowu nakłamała a ja muszę odkręcać... ja wiem że na bazarku kupiła licencję poetyka (zwaną też przepustką wierszoklety), ale trzymajmy się faktów! A było tak:

Pan Marian pogadał ze znajomym kolejarzem, który za skrzynkę jabłek sprawił, że na bocznicy "zapomniano" podłączyć do pociągu ostatni wagon-cysternę ze spirytusem z Polmosu Żyrardów. Następnie  Pan Marian udał się do Pana Smoka i wyzwał go na tzw/ drinking contest popularny w rodzinnych stronach smoka. Smok podjął rękawicę i zaczęła się rywalizacja... naczynia którymi pili miały pojemność proporcjonalną do masy zawodników, Pan Marian pił na szklanki, a Pan Smok na beczki.

Pan Smok przegrał i pierwszy zwalił się pod stół. Po tym wieczorze wysiadła mu wątroba i musiał przejść na ścisłą dietę, od tej pory żywi się wyłącznie zieleniną.

Wieczorem zaś po Kluskę na dworzec... trochę nadal siąpiło, ale ledwo ledwo, a na koniec chyba w ogóle przestało

| 13:23 środa, 18 listopada 2015 | linkuj Kluska ma nick kluska.de.girardow i czasen tym kontem coś jej logujemy (wspolnie znalezione skrzynki)
| 09:52 środa, 18 listopada 2015 | linkuj A na bs-ie jest biker z Łodzi podpisujący się Barklu! ;D
| 22:48 poniedziałek, 16 listopada 2015 | linkuj Grunt że nie kluska. Nomen omen Kluska teraz chadza na zajęcia do klubiku o nazwie Klucha. :D http://miastodzieci.pl/katalog/firma/1191:klucha-klub-aktywnego-malucha
| 21:41 poniedziałek, 16 listopada 2015 | linkuj Czyli co - Werrona jako zakąska? Bo nie rozumiem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci