avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108236.15 km z czego 15464.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Crash test placu zabaw Nivea

Poniedziałek, 16 listopada 2015 · dodano: 21.11.2015 | Komentarze 1

Pojechaliśmy przetestować nowy plac zabaw. Niby nie jest zbyt daleko i spokojnie byśmy dotuptali na piechotę... pod warunkiem że byśmy nie utknęli na innym placu zabaw, albo w jakimś sklepie. Dlatego zdecydowałem pojechać tam na rowerze i to nie najkrótszą drogą, tylko naokoło nieco mniej ruchliwymi uliczkami... i tak wyszło nam dalej niż do parku, czy na dworzec, a niewiele mniej niż na Jordanek (przy takim kilometrażu, przynajmniej opłacało się wsiadać na rower).

Jak na pogodę, to sporo dzieci było... Kluska oczywiście najdłużej, a dzieciaki przychodziły na krótko i odchodziły. W taką pogodę inne place zabaw świecą pustkami, a tutaj cały czas była co najmniej dwójka. Widać wszyscy testowali.

Większość czasu Kluska spędziła w piaskownicy... jest to bodaj najmniejsza piaskownica jaką widziałem, ale grunt że w ogóle jest. Przy zamiłowaniu Kluski do piaskownicy, jakaś piaskownica na placu zabaw obowiązkowo być musi.

Buju buju

I tradycyjne bujawki... niestety obie dla większych dzieci, ale Kluska już umie się na nich bujać.

Toto jest skakanką, ale dla dzieci które już dobrze potrafią skakać przez skakankę, bo jak się przywali taką grubą  liną... mimo to Klusce bardzo przypadła do gustu, bo albo przeciągaliśmy linę, albo ją okręcałem liną i ona się wydostawała z tego.