avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 109683.10 km z czego 15689.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.92 km/h

Jordankowy straganik z szyszkami 2

Poniedziałek, 15 czerwca 2015 · dodano: 16.06.2015 | Komentarze 5

Ostatnio na Jordanku Kluska otworzyła straganik z szyszkami (link)... interes się rozkręca, zatrudniliśmy więc nowego pracownika na  stanowisku wicedyrektorka do spraw zbierania szyszek i otrzepywania z piasku. No dobra, Malenka sama przyszła i zaczęła pomagać nam zbierać szyszki, początkowo Kluska nie chciała się z nią bawić, ale jak wytłumaczyłem, że dziewczynka pomaga nam zbierać szyszki, to Kluska jakoś ją zaakceptowała, a później nawet od razu nastawiała kubełek, gdy Malenka zbliżała się z szyszkami.

- Dzień dobry, jus otwalte... tylko gdzie się podziali moi nowi placownicy?

- A, jus tu lezą

Przerwa obiadowa - dziś w menu są gołąbki

W ogóle Malenka łaziła za Kluską i robiła to co ona - zbierała szyszki, spuszczała je ze zjeżdżalni, bawiła się w piaskownicy, bujała się na bujawce (ponieważ jej mama zagadała się z psiapsiółką, ja miałem pod opieką dwójkę dzieci i musiałem wsadzić do bujawki, bujnąć, wyjąć...), bujała się na koniku (tu był problem, bo konik był jeden), kręciła się na karuzeli (razem z wyskakiwaniem w biegu, kręceniem od zewnątrz i wskakiwaniem) - dobrze że jej mama nie widziała co tam wyprawiamy, zresztą jak pomagałem Klusce ćwiczyć na siłowni plenerowej, Malenka też chciała, więc powiedziałem że musi poprosić mamę żeby ją potrzymała na urządzeniach bo ja jej i Kluski nie dam rady utrzymać... tyle że mam zabroniła jej na tym się bawić. No cóż, demoralizowaliśmy trochę Malenkę.

Chyba po raz pierwszy od miesiąca lub dwóch udało się zabrać Kluskę z placu zabaw bez awantury (lavince udawało się na hasło "idziemy do domu na grzankę z masłem orzechowym", ale mi się to nie udawało). Dziś udało się na jagodziankę

Nim dojechaliśmy do domu, zeżarła prawie całą

Wracając zauważyliśmy, że wjazd do jednej z bocznych ulic blokuje radiowóz i dalej stoi ambulans... okazało się że był wybuch w piwnicy, jeden z mieszkańców konstruował bombę info 1, info 2

A to ostatni szał w domu - jeżdżący pociąg! Budujemy z książeczek i klocków tunele, wiadukty, kładki... a wieczorem, jak Kluska już nie ma siły, to kładzie się obok torów i obserwuje jeżdżący pociąg.

kluska
| 15:02 czwartek, 18 czerwca 2015 | linkuj @wariag - zadnych śmieci tu nie ma, wsystko pospsątane... zatludniam wysokiej klasy technika zanitalnego z plawem jazdy na odkuzac, kosialkę i miotłę wielozadaniową.

@lavinka - stazy u mnie nie placują, bo wolą siedzieć na ławeckach.... mówią ze nie mają sily biegać za tymi syskami

@huann - od podjadania ja tu jestem! Mam jesce wolne stanowisko młodsego specjalisty do splaw liczenia sysek w kubełku
| 15:57 środa, 17 czerwca 2015 | linkuj To ja poproszę stanowisko Nadszyszkownika Kilkujadka ;)
| 10:11 środa, 17 czerwca 2015 | linkuj Na bezpłatnym stażu, jak znam życie ;)
Gość wariag | 08:19 środa, 17 czerwca 2015 | linkuj Cześć Kluska :)
Pracownicy pewnie zaiwaniają na śmieciówkach ?
| 22:21 wtorek, 16 czerwca 2015 | linkuj A o sukience warto dodać, że to jest ta z koła, do tańczenia. Mało którą sukienkę Kluska daje sobie założyć prócz tej. Czaaasem pozwoli tę w kropki i raz na ruski rok żółtą (ale to tylko babci się udaje).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim