Leśna pętelka

Poniedziałek, 27 lutego 2023 · dodano: 27.02.2023 | Komentarze 3

To jeszcze ta pora roku, kiedy jest problem ze zwierzakami... przynajmniej takimi, które jestem w stanie sfocić. Ale jest na to rada - można zajrzeć pod leżącą kłodę lub pniak. Może tam się skrywać jakiś wij, na przykład węzławiec To oczywiście żadna nowość, był już ze dwa razy na bikestatsie, ale w tym roku jeszcze nie. Kilka zdjęć tutaj, między innymi parki w czasie kopulacji.

Lubię obserwować jak przebiera tymi nóżkami.

A to wij drewniak.

Jakieś jajeczka, z których już się coś wykluło.

Ponadto odwiedziłem miejsce, gdzie na leżącej kłodzie, na której siadam robiąc tu postój, znalazłem ostatnio jemiołową kupę... sprzątnąłem ją, a dzisiaj znowu była tu kupa! Ha, czyli ewidentnie oznaczanie terenu. Tyle, że kupa inna, już nie jemiołowa, może inny zwierz, albo ten sam tylko zjadł co innego. Sprzątnąłem ją , teraz pora na kolejny twój ruch zwierzaczku.

Nie będę epatował fotkami kup, ale jakby kto bardzo chciał, to jej fotka jest tu: link.

Zamiast tego grzybek

Oho, pojawiają się już pokrzywy

Jałowiec... nie musiał się pojawiać, bo prostu cały czas jest

Wczoraj szczęśliwie ominęły nas co większe śnieżyce, coś tam poprószyło minimalnie, ale w mieście już po chwili nie było śladu, w lesie zaś jeszcze dzisiaj odrobinę śniegu można znaleźć.

Skoro byłem w lesie, to wstawię jakieś fotki z drzewami