Bazowanie w Regetowie 0: Wracamy!

Czwartek, 1 września 2022 · dodano: 16.09.2022 | Komentarze 4

W sierpniu byliśmy w Beskidzie niskim, a konkretnie na studenckiej bazie namiotowej w Regetowie. Klusce bardzo się podobało, postanowiliśmy więc, że w przyszłym roku znów tam pojedziemy, a poza tym Kluska mnie namawiała, bym się zgłosił na bazowanie. No i okazało się, że we wrześniu ktoś odpasł i poszukiwani są bazowi... to co, zgłaszamy się? Zgłaszamy i jedziemy. Zwłaszcza że w wakacje jak na mój gust za dużo ludzi i nie widziało mi się bazowanie i ogarnianie tego tłumu, ale we wrześniu oczekiwaliśmy, ze będzie tak w sam raz. Tylko że dzieci raczej nie będzie i czy Kluska nie będzie się za bardzo nudzić.

Dojazd już opracowany, więc znów wbijamy się w pociąg nocny do Krynicy i Zakopanego. Pociąg był kilkanaście minut opóźniony, ale to i tak nic w porównaniu z pociągiem z Zielonej Góry, który zwiększył opóźnienie do 310 minut (może jeszcze stał na stacji poczatkowej?). Fajnie był zapowiadany nasz pociąg, bo automat czytał ukośnik oddzielający stacje i w czytaniu brzmiało to tak "Zakopane fles Kraków Główny plesz Krynica Zdrój".

Okazało się, że tym razem podstawili nieco inny wagon, jakaś nowsza modernizacja - nieco inny układ siedzeń, a w rowerowym nieco mniej wolnej przestrzeni, bo dobudowali kibel.

My z Kluską zajęliśmy miejsca leżące, a lavinka rozłożyła się na naszych siedzeniach z rezerwacji (ja zaraz ułożę swoją karimatę obok Kluski).

Po drodze przybył tylko jeden rower, chyba w Krakowie.

Świt z okna pociągu.

Zdecydowaliśmy się, że tym razem nie wysiadamy w Grybowie, tylko stację wcześniej w Stróżach Dzięki temu jesteśmy w stanie wcześniej wyjechać, bo co prawda stacje są blisko i jedzie tylko kilka minut, ale w Stróżach stoi kilkanaście mnut, bo linia jest jednotorowa i akurat na tej stacji mijają się dwa pociągi w różnych kierunkach (a jak tamten byłby opóźniony, to postój byłby jeszcze dłuższy).

Impuls Kolei Małopolskich na mijance w Stróżach.

Kategoria wyprawki

| 19:44 środa, 28 września 2022 | linkuj @huann - to mi się nawet udało trochę schudnąć w czasie bazowania (co mnie nawet cieszy :-)). Aczkolwiek gdyby była taka pogoda jak pod koniec (deszczowa), to pewnie by się nie udało i bysmy się faktycznie odpaśli ;-P
| 21:39 sobota, 24 września 2022 | linkuj Przeczytałem pierwszy akapit i widzę, że w Regetowie "ktoś ODPASŁ"! To już wiem z góry, że warto było wrócić! :D
| 17:57 sobota, 24 września 2022 | linkuj @Trollking - a my właśnie wymysliliśmy, że kibel na bazie powinno się nazwać EN57 ;-P
| 21:22 środa, 21 września 2022 | linkuj Fajny klimacik :) Jak i relacja się zapowiada.

A tych antyrowerowych wagonów nie ogarniam. Może kiedyś się nauczę. Oddawać kible! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz