avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108163.15 km z czego 15463.65 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Przedpołudniowe okno pogodowe

Sobota, 29 stycznia 2022 · dodano: 29.01.2022 | Komentarze 9

...czyli zanim przyjdzie kolejny armageddon.

Wczoraj wieczorem nie padało, więc deszczówka spłynęła, a w nocy złapał mróz, toteż rano drogi były czyste i suche. Do tego słonecznie, lekki mróz i słaby wiatr - trzeba korzystać bo z czasem nachodziło coraz więcej chmur, wiatr się wzmagał, temperatura rosła, a popołudniu miały przyjść opady.

Ale póki co, z rana było prawie idealnie. A kałuże zamrożone.

Jeszcze słoneczny krajobraz

O, tutaj coś z porożem się obcierało.

Żurawie... jeśli chodzi o spotkanie ze zwierzakami, to jakieś trzy ptaki drapieżne spotkałem, ale bez szans na fotkę (zresztą zwykle na trasach poza miasto jakieś spotykam). Poza tym lisek przebiegł mi drogę.

Witamy na Podlasiu.

Samotny kibel na Podlasiu.

Tipi odcięte od świata... jak tak dalej będzie Pisia wylewać, to tutaj powstanie nowe koryto.

Lekko wezbrana Pisia Gągolina.

Bobrza tama na Okrzeszy, w dobrym miejscu ją zbudowały, można zrobić jej fotkę z góry z mostu.

Gdzieś tutaj zaczęło śnieżyć, tak więc ostatnie kilkanaście kilometrów w śnieżyczce... nie była zbyt intensywna, toteż jakoś nie przeszkadzała, tyle że zaczęło się robić coraz bardziej mokro.

W Żyrku nawet przestało padać, ale nie dałem się podpuścić i nie skusiłem się na jakąś dodatkową pętelkę, tylko pociąłem prosto do domu... i słusznie, bo wkrótce po powrocie rozpadało się na dobre, tym razem deszcz.

Jutro nici z jazdy, bo w nocy i przez sporą część dnia mają być silne wiatry (miejmy nadzieję, że tym razem nie będzie nigdzie zniszczeń takich jak dwa tygodnie w Międzyborowie), a do tego opady. A w poniedziałek się zobaczy... zależy co napada w niedzielę, bo jeśli nawali śniegu, to też może być słabo z jazdą.

| 23:35 niedziela, 30 stycznia 2022 | linkuj To się nazywa "Nienormatywny czas rowerowania wymagający czasowej dyspozycyjności dwukołowej związanej z aktualnie panującą sytuacją na rynku pogodowym".
| 16:06 niedziela, 30 stycznia 2022 | linkuj My mieliśmy śnieżyce, na jakiś czas zrobiło się biało, ale potem przyszedł deszcz i wszystko spłynęło... tyle że do jutra wszystko może się zdarzyć, wieczorem lub nocą coś może napadać i rano się okaże co i jak.
| 15:22 niedziela, 30 stycznia 2022 | linkuj U nas dziś tylko deszcz i wichura, po śniegu ani widu.
| 08:19 niedziela, 30 stycznia 2022 | linkuj @Trollking - w sumie powinienem dokładnie zmierzyć na jakiej wysokości to jest, może by dało się mniej więcej ocenić co to mogło być... ale i tak moim zdaniem ciut za wysoko na sarnę, więc raczej jakiś jeleń, daniel, a może nawet łoś.

Czasem ciekawe i cenne informacje można znaleźć na stronach internetowych leśników... i to byłoby ok, gdyby bardziej się skupili na informacji i edukacji przyrodniczej, a nie na rabunkowym pozyskiwaniu drewna.
| 08:14 niedziela, 30 stycznia 2022 | linkuj @huann - Może by i było sucho, gdyby nie to że ten wiatr deszczem i śniegiem podszyty. Jak sobie robiłem kawę to padał deszcz, a teraz mamy śnieżycę i zrobiło się biało... jakby padał deszcz, to jutro pewnie by było ok, ale jeśli jako ostatni będzie śnieg, to już nie będzie ok.
| 23:34 sobota, 29 stycznia 2022 | linkuj CO2 braki głów - to i efekt!
| 23:18 sobota, 29 stycznia 2022 | linkuj Ale za ta CO2 będzie jeszcze więcej!
| 23:04 sobota, 29 stycznia 2022 | linkuj Ou, myślałem, że to nie przelewki, ale widzę, że się nawet powodzi! ;)

U nas od późnego poranka snieżyło do godzin mocno popołudniowych, ale teraz jest piątka na plusie, więc sądzę, że poniedziałek może być suchy po jutrzejszym suszeniu przez wiatr. Chyba, że będzie przy tym lało.

Jak leśnicy się zainteresują, to nie będzie się miało ani CO, ani O CO ocierać :/
| 22:31 sobota, 29 stycznia 2022 | linkuj Piękne mrożonki :)

Ciekawym, co tam się ocierało. Kolejny temat do zbadania. Tylko lepiej nie wołać do tego leśników, bo się zainteresują i za jakiś czas już nie będzie co się miało ocierać :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jezda