Korzystając z okna pogodowego...

Niedziela, 2 stycznia 2022 · dodano: 02.01.2022 | Komentarze 6

...wybraliśmy się do lasu wyprowadzić Kluskę na spacer. A potem ja jeszcze machnąłem pętelkę po okolicy.

Część kilometrów jest z buta.

W zasadzie mieliśmy zawieźć rano Kluskę na zbiórkę, ale się nie udało wybrać... w końcu się zebraliśmy i zamiast tego pojechaliśmy potem do lasu. Dzisiaj dzieciaki miały za zadanie dowiedzieć się, co zimą dziobią ptaszki i dostarczyć  na zbiórkę, bo robili karmniki. Prawdopodobnie zawisły w zagajniku koło harcówki.

Jako, że wczoraj przygotowaliśmy firmową mieszankę ziarenek, to postanowiliśmy je zawieźć i rozsypać gdzieś w lesie dla ptaszków. Wybraliśmy pieniek jako główną stołówkę i kawałki kory, jako pomniejsze talerze.

Hmmm, trochę jeszcze zostało.

No to z resztek zrobiliśmy strzałkę, żeby ptaszki trafiły.

Ło! Teraz nie da się nie trafić.

Znaleźliśmy szałas, Kluska okiem fachowca oceniła co trzeba poprawić.

Beee! Ściągnijcie mnie stąd!

Po co nam pies, jak mamy Kluskę?

Znajdź 7 różnic między Kluską, a Kropą.

- No to zdrówko!
- Do siego roku!

- Siorb, siorb.
- Gul, gul, gul.

No tak, pora na drugie śniadanie i drugą kawkę.

To tyle jeśli chodzi o smaczniejszą część wpisu, teraz mniej smaczna, czyli odchody który robili zdjęcia wszyscy - i ja, i lavinka i Kluska. Tutaj kupa sarny.

A tu chyba jakiegoś ptaszka, smakosza jemioły.

Z pętelki dodatkowej za bardzo nie ma zdjęć, bo pochmurno, a potem zapadający zmierzch i jakoś nic specjalnego pod obiektyw nie wpadło. Gdy wracałem, okno pogodowe zaczęło się zamykać i zaczęło kropić. Kropienie się nasilało, ale zdążyłem wrócić przed regularną zlewą.