avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108163.15 km z czego 15463.65 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Na pierwszą zimową zbiórkę

Niedziela, 28 listopada 2021 · dodano: 30.11.2021 | Komentarze 8

Wyjątkowo wrzucę coś świeżego, czyli wpis z niedzieli kiedy było trochę śniegu, toteż była pierwsza zimowa zbiórka. Podrzuciliśmy Klu na zbiórkę, a sami wróciliśmy o domu na drugą kawę i drugie śniadanie, bo stwierdziliśmy że ciut za zimno i za mokro żeby czekać w lesie. Potem jednak z pół godzinki spędziliśmy w lesie, bo podjechaliśmy w rejon zbiórki z lekkim zapasem.

Morsujące grzybki, małe ale zimy się nie boją.

Śniegu jakoś dużo nie było, bo i dużo go w nocy z piątku na sobotę nie spadło, zwłaszcza w lesie, czy też ogólniej pod drzewami pokrywa była mizerna, albo i wcale. Do tego sobota była na plusie, więc dodatkowo stopniało... ale w niedzielę jeszcze był (spłynął z deszczem w nocy z niedzieli na poniedziałek).

Rano było około zera stopni, ale jak popołudniu podjechaliśmy to było już wyraźnie na plusie... tak 2-3 stopnie, toteż kapało z drzew, lub spadały kupki śniegu.

Ale w terenie otwartym i niezabetonowanym było biało, zimowo.

W mocy był lekki przymrozek, toteż na stawach można było znaleźć trochę lodu. Tak więc zaczynam sezon na mrozowe różności.

- Ej, ty! Nie wślipiaj się w wode, tylko kopsnij okruszka!

A co tymczasem u Kluski? Relację ze zbiórki drużyna wrzuciła w postaci filmiku, do którego podkładem muzycznym jest piosenka śpiewana przez Kluskę, obejrzeć go można tu: filmik na fb.

| 12:47 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj To było przeznaczenie ;-)
| 23:06 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj Aaaaa...Lisy! ;)
| 10:12 piątek, 3 grudnia 2021 | linkuj Kluska jest w zastępie Lisy, a wiadomo że lisy to łakomczuszki ;-)
| 08:48 piątek, 3 grudnia 2021 | linkuj Kluska wie co dobre, bo bycie Kluską zobowiązuje! ;)

Byłem kiedyś na jednym wyjeździe z harcerzami (jako cywil), ale zastęp nazywał się "Jelenie" i jak sama nazwa wskazuje w kwestii jedzenia byli leniwi.
I tak właśnie nie zostałem harcerzem ;)
| 08:05 piątek, 3 grudnia 2021 | linkuj @huann - Wiedziałem że ci się spodoba :-) Tak w ogóle, to jakbyśmy Cię chcieli zachęcić do harcerstwa*, to byłaby to idealna do tego zbiórka, zwłaszcza że gluta było za dużo i został... a tak by było "Haps i nie ma!" ;-)

Zresztą podobnie z Kluską - jak po wakacyjnej przerwie jakoś nie mogliśmy jej wyciągnąć na zbiórki i jak w końcu dotarła, to na Harcerskie Mistrzostwa Kulinarne o Złotą Menachę, to od tej pory już regularnie jeździmy.

*) - Tak jak A''Tomek Tytusa zachęcał fikaniem na trzepaku.
| 20:57 czwartek, 2 grudnia 2021 | linkuj Ooo, piosenka o Jedzeniu! To się nazywa hit!
| 07:31 środa, 1 grudnia 2021 | linkuj @Trollking - Dzięki, cieszymy że się podobało :-) Muzyczna jest od zawsze, jeszcze w wieku przedprzedszkolnym mieliśmy obowiązkowe wieczorne szanty, ja jej puszczałem wieczorem szanty, a ona mi po pokoju tańcowała ;-) Harcerstwo też pomaga jej rozwijać się w tym kierunku, jeszcze w zuchach występowała na festiwalu harcerskim (wtedy założyliśmy jej śpiewnik), a teraz jeździ na próby harcerskiego klubu piosenki.

Co do śniegu to mam mieszane uczucia... z jednej strony lubię, bo fajnie wychodzi na zdjęciach, poza tym Kluska lubi (sanki, bałwanki, śniezki, snowarty itp.). Jak jest zima to musi być śnieg.Aczkolwiek jako rowerzysta też niespecjalnie za nim przepadam... oględnie mówiąc, zwłaszcza gdy jest długo. A najgorzej jak długo jest non stop breja - śnieg, odwilż, śnieg, odwilż.
| 22:46 wtorek, 30 listopada 2021 | linkuj Brawo Kluska! Naprawdę fajne wykonanie, dobry wokal, ewidentnie ma słuch :) Żonie puściłem, się podoba :)

Śniegu nie lubię jako rowerzysta, ale przyznam, że ładnie na tych grzybiczych fotach wygląda :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zesla