avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108236.15 km z czego 15464.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Zbiórka z gotowaniem

Poniedziałek, 26 kwietnia 2021 · dodano: 27.04.2021 | Komentarze 3

Ciężki poranek, bo trzeba było dotrzeć na nieludzką godzinę na zbiórkę (na 10:00*), a do tego musieliśmy przejechać przez cały Żyrardów. Dodatkowo Kluskę ciężko było wstać, nic nowego ale było ciężej niż zwykle, bo Klu dodatkowo denerwowała się zadaniem specjalnym - każda z dziewczyn miała samodzielnie na lub przy ognisku przygotować jakieś danie na śniadanie.

Kluska jak się dowiedziała, to skojarzenie z ogniskowym śniadaniem było:
- Kaszka dla dzidziusiów!
Tak, takie właśnie śniadania mamy pod namiotem, szybkie i sycące, tyle co zagotować wodę, dosypać, rozmieszać i szamać. No i uznaliśmy, że choć to niezbyt ambitna potrawa, to na początek dla Klu w sam raz, bo właśnie nie jest za trudna... jest najmłodsza z zastępu, więc niech starsze dziewczyny robią jakieś burrito czy jajecznicę. Kluska za to zrobiła pierwsza i nie przypaliła.

*)  kiedyś spotkałem koleżankę i zgadało się że jej córka też była harcerką, ale zrezygnowali bo zbiórki były zbyt rano w weekend.
- Co, pewnie na dziesiątą albo jedenastą? - zapytałem.
- Tak!

Poniższe trzy zdjęcia pożyczam z fanpejdża drużyny:

Oczywiście na zdjęcia załapała się moja okopcona menażka. No, właściwie to moich rodziców, którzy kupili ja jakoś w latach 60., gdy pojechawszy na jakieś Mazury czy inną Suwalszczyznę zapomnieli kocherów i w jakimś GS-ie ją zakupili.

Mniam! Tutaj chyba z burrito, które robiła zastępowa.

A po zbiórce ponownie myk do lasu, a w lesie z buta tak ze 4km... nie zdejmowałem licznika, a zresztą prowadzenie roweru też jest w końcu jakąś aktywnością rowerową. A że średnia przez to żenująca? I tak nie liczę średniej.

Podpis z szyszek.

Motylek, podejrzewam że rewers rusałki pawik.

Dąb wśród sosen

Modrzew - kwiatostan żeński

Porosty

| 11:14 środa, 28 kwietnia 2021 | linkuj Yum, yum - breakfast burrito! (była kiedyś taka piosenka ze śpiewającym burriro;)
| 21:43 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj @Trollking - niewykluczone, menażka wygląda na niezniszczalną ;-) Herbatę Kluska robiła w zuchach podczas zdobywania sprawności kuchcika, czy jakoś tak - nawet z koleżanką w zespole zdobyły wyróżnienie, bo pierwsze zagotowały wodę na swoim ognisku.

Z koloeżanką oczywiście się też rozumiałem - dla nas ta dziesiąta to za rano, nie jest lekko.
| 21:29 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj Menażka będzie pewnie służyć jeszcze dzieciom Kluski :)

Akcja fajna, ja bym zaproponował herbatę z wody :)

A koleżankę niestety rozumiem. Praca miażdży chęci wstawania w wolne dni.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zejez