avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108236.15 km z czego 15464.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Lisia Polanka

Poniedziałek, 19 kwietnia 2021 · dodano: 23.04.2021 | Komentarze 7

Tego dnia miało co prawda wiać, ale jeszcze względnie ciepło... zwłaszcza na słońcu, a okazało się ostatecznie, że dzień był słoneczny. No to lu, jedziemy w krzaki.

Niewątpliwie wydarzeniem wycieczki było spotkanie z liskiem - tutaj jeszcze nas nie zauważył, ani nie wyczuł (byliśmy na zawietrznej), ale my go widzieliśmy i nie ruszaliśmy się, by go przedwcześnie nie spłoszyć.

O, a tu już nas spostrzegł. I tak sobie staliśmy jakiś czas, gapiąc się na siebie wzajemnie, aż mu się znudziło i dał nura w krzaki.

Kluska się ucieszyła, bo pierwszy raz widziała lisa i do tego mogła mu się przyjrzeć, nie było to szybkie mignięcie rudej kity gdzieś w krzakach. No i jest przecież teraz w zastępie Lisy.

Poszliśmy też oglądać lisie nory (albo borsucze... albo jedno i drugie).

A później testowaliśmy czy Kluska da radę chodzić w OP-1 (ale tylko dół, nie pamiętam czy w ogóle mamy płasczyki do kompletu).

Tak więc wciągamy gumowe gacie i chlup na mokradła.

Można sobie nawet posiedzieć w wodzie.

A poza tym tak sobie zalegaliśmy.

I obserwowaliśmy jak się zieleni

I jak kwitną kaczeńce

Przechodząc od flory do fauny - stare gniazdko.

Ślimaczki

Prawdopodobnie hurmak olchowiec

Jakiś innyc chrząszcz

Poza tym było tu mnóstwo jaszczurek - głównie ciemnobrązowe maleństwa, które tak smyrgały, że ciężko było im strzelić fotkę. Ale były też dwie większe i nieco bardziej nieruchawe, dzięki czemu udało im się zrobić sesję foto.
Ta wygląda na zwinkę

A ta... cięzko ocenić.

Jeszcze spacer dróżkami po najbliższej. Teren został zalesiony i teraz są tu rządkiem posadzone dosyć młode drzewa. Ale takie ściany lasu też tworzą niezły klimat, trochę jak z horroru.

Jeszcze rzut obiektywem na niebo

| 07:00 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj @yurek - dwupłatowiec - miałem nadzieję że ktoś w komentarzach mi to wyjaśni ;-) Podejrzewałbym że to jakiś samolot z I wojny z czasów frontu nad Rawką wpadł w dziurę czasową i teraz nad nami wyskoczył... ale wtedy raczej były konstrukcje typu Taube, a nie jakieś dwupłatowce ;-)
| 06:56 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj @huann - eee, tequika to nie ta liga... tylko wąż ze żmijówki jest tej samej klasy. Swoją drogą, jaszczurka z winka mogłaby być naszym produktem eksportowym... tylko szkoda jaszczurek.
| 06:54 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj @Trollking - zastanawiamy się nad nakręceniem filmiku, rzeczywiście przerobienie fotki na b&w mogłoby wzmóc klimat

Też podejrzewałem (przez porównanie) żyworódkę, ale ze względu na zmienność głowy nie dam i dlatego wolałem po prostu nie podpisywać.
| 15:51 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj A ten dwupłatowiec skąd się przypałętał?
| 08:03 sobota, 24 kwietnia 2021 | linkuj Pieknie, obcowanie z naturą to też są moje klimaty..
| 21:20 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj Nie ma to jak jaszczurka z winka ;) Tylko robalek z tequilki jej dorówna! :D
| 21:14 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj Piękny wpis, pełen rozmaitości :)

Zacznę od końca, czyli od horroru - super. Przerobiłbym fotkę na czarno-białą ewentualnie :)

Ta druga jaszczurka to chyba żyworodna.

A spotkania z liskiem zazdroszczę.

Po co Wam mieszkanie, skoro tak dobrze sobie radzicie bez niego? :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc