Zbiórka, Las i Bagienko

Niedziela, 18 kwietnia 2021 · dodano: 22.04.2021 | Komentarze 2

Najpierw rano lecimy z Kluską na zbiórkę.

Po drodze ratowanie ślimaczków, dżdżownic itp.

Ta planie w drugim planie, to konie na ddr-ce.

Kluska dostarczona na zbiórkę, a my myk do lasu

Zainstalowaliśmy się przy bagienku. Pewną atrakcją był przemarsz dzików - dwie lochy (jedna szła przodem, a druga jako ostatnia), a między nimi ok. dziesięciu warchlaków. Z oczywistych powodów nie zbliżaliśmy się do nich, toteż zdjęć nie ma, tyle co z daleka obserwowaliśmy jak forsują bagienko... prawdę mówiąc, do tej pory nie widziałem takiej grupy, ze dwa razy widziałem tylko jedną lochę z kilkoma warchlakami.

Potem już z Kluską wróciliśmy w to samo miejsce

Szczawik zajęczy, chwilę przed kwitnieniem.

Jakieś maleństwo

Paprocie

Mchy

I takie coś

Z fauny, poza niesfoconymi dzikami i różnymi ptaszkami, udało się uchwycić rusałkę pawik

I takiego malucha z ryjkowcowatych

A w drodze powrotnej taki obrazek... chyba wymaga on wyjaśnienia: koleś jedzie na hulajnodze elekstrycznej, a dzieciak na takiej dziecięcej trójkołowej i ten koleś po prostu napędza dzieciaka swoją hulajnogą przedłużoną o nogę.

| 07:02 poniedziałek, 26 kwietnia 2021 | linkuj @Trollking - O dziwo odbywało się to bez dodatkowych środków dopingujących spożywanych w czasie jazdy ;-) Zresztą tego typu klimaty są normą na bocznych uliczkach, Kluska wyjeżdżając zza zakrętu niemal wpadła na chłopaka wiozącego na kierownicy dziewczynę ;-)
| 21:07 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj Hehe, zdjęcia przepiękne, ale motyw z ostatniego wygrywa. Tatuś roku :) Pewnie ręka, która nie trzyma kierownicy, czule obejmuje puszkę Harnasia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages