Akcja Biblioteka 4.4

Środa, 14 kwietnia 2021 · dodano: 20.04.2021 | Komentarze 4

Biblioteki nadal działają w tym trybie co ostatnio, a więc:
- Żyrardów - całkowicie zamknięta
- Grodzisk Maz. i Mszczonów - trzeba się umawiać na odbiór na godzinę
- Radziejowice, Jaktorów, Międzyborów - działają w miarę normalnie... znaczy normalnie pandemicznie

W zasadzie chciałem podskoczyć do Grodziska, książki zamówiłem w systemie w weekend, ale jeszcze nie przygotowali (dopiero w ciągu dnia w środę zadzwonili i umówiłem się na piątek), więc jak we wtorek wiedziałem że z Grodziska na razie nici, skontaktowałem się z Mszczonowską biblioteką i wysłałem zamówienie i udało się umówić na środę.

Jazda cały czas w deszczu... nie był zbyt intensywny, ale cały czas mżyło, siąpiło i kapało. Normalnie bym zamówił online i spróbowałbym wstrzelić się w jakieś okienko pogodowe (w tym tygodniu nie było to łatwe, ale dzień wcześniej po południu nawet nie padało). A że musiałem się umówić na dzień i godzinę, to próbowałem wcelować z prognoz, ale się nie udało.

Tak więc najpierw do Mszczonowa, paczka książek już czekała na mnie na stoliku przed wejściem do biblioteki, a potem do Radziejowic gdzie zamówiłem online, ale nie musiałem na dzień i godzinę (na odbiór miałem 7 dni).

W Radziejowicach krótciutki postój w parku na ławce pod daszkiem, tyle co łyknąć kawy z termosu i w drogę powrotną.

Kwiaty klonu... no właściwie to jeszcze pączki kwiatowe.

| 12:45 środa, 21 kwietnia 2021 | linkuj No proszę - wyprorokowałem już istniejącą rzeczywistość :) Może powinienem zostać pogodynką specjalizującą się w prognozowaniu zeszłorocznych śniegów ;D
| 07:02 środa, 21 kwietnia 2021 | linkuj @huann&Trollking - Zdecydowanie bym szedł w kierunku powodów zdrowotnych... stąd też skojarzenie z lekarzami jak najbardziej na miejscu.

huannie, już jest jak w takim pandemicznym trybie! Biblioteki obecnie pełnią trochę rolę domu kultury organizując różne zajęcie i spotkania kulturalne i edukacyjne. A ta działalność nie została wznowiona od roku... odbywają się spotkania online z autorami, warsztaty online itp. czytanie online też było.
| 21:04 wtorek, 20 kwietnia 2021 | linkuj Ja tam myślę, że biblioteki powinny być otwarte zgodnie z patentem, jaki wymyśliły niektóre hotele - jako punkty rehabilitacji zdrowotnej. Tylko że psychicznej :)
| 20:46 wtorek, 20 kwietnia 2021 | linkuj Kawa i pączki ;)
Obecnie z bibliotekami jest jak kiedyś z lekarzami: trzeba kombinować, żeby jakoś się dostać i pozytywnie załatwić sprawę. Ciekawe, czy wkrótce będzie jak z lekarzami w czasie pandemii: bibliotekarz czyta książkę online w ramach tele-lektury :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yciep