• temperatura -0.5°C

Tylko po bułki... i mrożone kurki

Sobota, 2 stycznia 2021 · dodano: 02.01.2021 | Komentarze 7

No, z tymi kurkami to może lekka przesada, bo jedna mrożona kurka sezonu grzybowego nie czyni.

Tak w ogóle wyskoczyłem tylko "po bułki", ale że do sklepu za blisko by wyprowadzać rower, to tradycyjnie zrobiłem rundkę dookoła osiedla... a potem mnie jakoś tak zniosło do lasku międzyborowskiego, w ostatnich latach przemianowanego na park leśny.

Co prawda nie ma ogólnokrajowego zakazu, ale nasze władze miasta zamknęły od 24.10 place zabaw, siłownie plenerowe i ścieżkę zdrowia... także te w lesie. Ogrodzone parki, których główną funkcją jest plac zabaw są całkowicie zamknięte (EkoPark, Jordanki), a place zabaw i siłownie należące do miasta regularnie są taśmowane... podczas gdy te należące np. do spółdzielni są zamknięte głównie za pomocą karteczki z zakazem korzystania.

Siłownia w lasku jest regularnie otwierana społecznie, ale też regularnie taśmowana. Po świętach była całkowicie otwarta, ale widzę że już została ponownie otaśmowana... przy czym już chyba darowali sobie taśmowanie placu zabaw (w drugim planie), albo może został w ekspresowym tempie odtaśmowany.

Drążki ścieżki zdrowia z resztą starej taśmy i warstwą nowej taśmy.

A stamtąd jakoś tak mnie zniosło na chwilę do samego Międzyborowa.

A tak poza tym w naszym domu powstał Instytut Ratowania Dziecka i regularnie dostajemy takie oto komunikaty:

"usprawiedliwienie do kąpiei

nie chcemy żeby dziecko się kąpało, bo wzrastają nerwy dziecka. chcemy, żeby dziecko było szczęśliwe.wysyłamy tą wiadomość po to, żeby szanowna pani wiedziała o wszystkim.

instytut ratowania dziecka"

"Prosimy, żeby dziecko nie brało lekarstw (o dobrym smaku może brać, ale nie za często) jak będzie musiało. Nie chcemy, żeby ukochane dziecko szanownej pani marudziło i robiło głośne odgłosy kiedy jest cisza nocna.Lubimy w końcu dzieci :-) Więc prosimy, żeby nie dawała tych (ohydnych!) lekarstw.
Dziękujemy za porozumienie instytut ratowania dziecka"

"witamy. kochamy nasze dzieci, więc i wasze :-). więc chcemy, żeby nie poszło spać.
instytut ratowania dziecka"

| 19:30 poniedziałek, 4 stycznia 2021 | linkuj He :)
| 10:16 poniedziałek, 4 stycznia 2021 | linkuj @Marecki - no tak, gdy są niskie chmury to sufit rzeczywiście niski... ale przy bezchmurnym niebie mogliby otwierać ;-)

@Trollking - bardzo dobrze rozpracowałeś ten Instytut ;-)
| 15:33 niedziela, 3 stycznia 2021 | linkuj naukowcy dowiedli że siłownie na powietrzu ze względu na niski sufit są wyjatkowo ryzykownym miejscem, dlatego nie dziwią mnie taśmy.
| 18:12 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj W Poznaniu co osiedle to inna tradycja. Ba, nawet co plac zabaw/siłka to inna. Skutek jest taki, że siłownie napowietrzne są otasiemkowane, więc dresiarstwo okupuje piaskownice. W sumie zaniżają w nich iloraz inteligencji zapewne :)

Rozumiem, że prezesem, zarządem i członkiem instytutu jest Kluska? :)
| 17:50 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Udział w pracach społecznych należy do świeckich tradycji miasta Żyrardów. :)
| 17:08 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj No i to jest słuszne podejście, ale weź tu wytłumacz :-/
| 14:59 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj U nas nic nie taśmują, więc nic nie odtaśmowują - no i jaka dzięki temu oszczędność tasiemki!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages