Po lesie itp.

Sobota, 6 czerwca 2020 · dodano: 16.06.2020 | Komentarze 6

Z Kluską na zbiórkę zuchową, a że uparła się jechać na swoim rowerze, to musieliśmy się przebijać przez całe miasto śmieszkami i chodnikami.

Gdy Klu ruszyła dalej w las z buta, my na chwilę zaszyliśmy się w ostępach leśnych.

Szałas w zieleni

Time out, wracamy po latorośl.

A potem już razem przez las

Dojście do skrzynki

Żeby znaleźć skrzynkę, prawie trzeba wleźć do dziury

Jeszcze spacer po polanie

I dookoła niej

A to już następna skrzynka, w tuneliku... skrzynkę tę znaleźliśmy już 6.5 roku temu i to z Kluską, którą też wpisaliśmy do logbooka, ale teraz miała okazję znaleźć osobiście i w pełni świadomie. Zresztą ja wtedy nosiłem Klu w chuście i to lavinka nurkowała w tuneliku, to teraz ja miałem okazję nadrobić i asystować w środku przy znalezieniu i co prawda od razu podskoczyliśmy do właściwego tuneliku (w zadaniu skrzynki jest namierzyć metodą prób i błędów właściwy tunelik, ale ja dobrze pamiętałem który to), to i tak musiałem 3,5 raza przejść tunelik tam i z powrotem. - raz bo z nalezienie, dwa bo odłożenie (i wyjście z drugiej strony, by zobaczyć co tam jest), a potem jeszcze Klu wpadła na pomysł wyścigu tunelem i stąd kolejne dwa razy.

A tydzień później Kluska rypała z zuchami przez bliźniaczy tunelik... dwa razy... i podtrzymywała na duchu koleżankę, która się trochę bała.

Wejście (jedno i drugie) oblepione wstężykami gajowymi i ogrodowymi.

No to pora na tradycyjny przegląd flory i fauny

Borówka brusznica

Kruszyna pospolita

Po białych kwiatach można poznać, że to bez czarny

Trzmielina pospolita

Malutkie żołędzie dębu szypułkowego

Kwiaty pa... a nie, jeszcze troszeczkę do pory kwitnienia, a więc paprocie bez kwiatu.

Rumianek bezpromieniowy

Kosaciec żółty

Bonusowo na zbliżeniu z jakimiś robalami

Przechodzimy więc do robali, najpierw niezidentyfikowane

Krocionóg

Gąsienice borecznika rudego (najprawdopodobniej)

Przytulne gniazdko

Na zakończenie grzybek

| 17:40 środa, 17 czerwca 2020 | linkuj @trollking - My się boimy wypuścić Klu na tor wyścigowy dla wariatów, jakim sa nasze ulice... generalnie poruszamy po dobrze nam znanym terenie i staramy się wybierać chodniki szerokie, mało ruchliwe, nie zastawione samochodami i jak najmniej wertepiaste. Czasem jeździmy drogami, ale z minimalnym ruchem.

A co do geocachingu - to sa tak zwane fajniejsze skrzynki, gdy trzeba się wysilić ;-) Takie się najmilej wspomina.
| 20:45 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj To nie gąsienice, to małe smoki! :)

Fajna relacja, ale jazda po chodniku (nawet prawnie dozwolona) mnie przeraża. Boję się :)

Niełatwe to geokaczingowanie, oj niełatwe :)
| 19:30 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj @wariag - a to fotki sprzed 10 dni :-)
| 19:04 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj Gąsienice wymiatają.
Gość wariag | 18:35 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj Co do flory - jedynie z brusznicą i paprocią jesteśmy mniej więcej na równi, z resztą na razie do tyłu.
| 18:28 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj Znakomita fotorelacja :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alawc