Największy głaz na Mazowszu?

Poniedziałek, 27 kwietnia 2020 · dodano: 30.04.2020 | Komentarze 5

Do szałasu przy głazie narzutowym, który uważamy za największy na Mazowszu... o tym komiks poniżej we wpisie.

Tarp, czyli po polsku - płachta namiotowa

Oczywiście była też mała gra terenowa

Drzewo Dobrych Pomysłów... tutaj do głowy zawsze przychodzą dobre pomysły.

Zazieleniły las

Przyjechaliśmy dziś właśnie tutaj, bo Kluska zakładała swoją skrzynkę... oczywiście o Panie Marianie. Na pobliskim asfalcie wymalowaliśmy znaki i drogowskazy do Pana Mariana.

Poprawiliśmy też Pana Mariana, którego ostatnio tu wymalowaliśmy.

Chowamy skrzynkę.

Chata mariana

Babcia Pana Mariana i młody Pan Marian (Marianek).

Babcia Pana Mariana i  stary... no, starszy Pan Marian.

Istotnym elementem skrzynki jest komiks, w którym jest wyjaśniona tajemnica głazu. Komiks powstał w dwóch wersjach:
- Komiks Kluski
- Komiks Meteora

Ponadto Kluska narysowała krótki komiks "Pan Marian w laboratowium" w dzienniku doświadczeń prowadzonym przy okazji zdobywania sprawności Badacza.

Tamże przy okazji hodowli kryształków (hodujemy kryształki soli, cukru i octanu wapnia) dopisaliśmy Fajne Fakty Pana Mariana... nawiązujące do Fajnych Faktów Wujka Muńka z książki Zły Kocurek.

Na koniec przegląd robali (dziś były fajne). Najpierw tradycyjnie żuczek.

Pajączek i jego cień

Mszyce

O, taki fajny robal

I gwiazda dzisiejszej wycieczki - oleica

I druga... albo ta sama. Niby ją przenieśliśmy ją spory kawałek od naszego obozowiska, żeby nie została zdeptana, ale mogła wrócić.

| 06:30 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Płachta brzmi o wiele lepiej niż tarp ;-)
| 21:34 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj No i git :-) Gdyby nie to, że pierwszy deszcz by zmył, to ten komiks byśmy wyrysowali na asfalcie ;-)
| 20:50 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj Ale fajny wpis! :) Są pajęczaki i owady, są komiksy (super!), jest las. Macie lajka, propsa, czy jak to tam się nazywa. A po ludzku - podobało mi się :)
| 20:30 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj No niby tak, ale tylko dlatego, że ten nie został odkopany! ;-) Zresztą Mszczonowski też pewnie tak wyglądał przed odkopaniem... no i nie jest odkopany do końca, więc może wcale nie jest drugi w Polsce, a pierwszy?
| 20:19 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj Rozumiem że nieoficjalnie, bo oficjalnie to chyba Mszczonowski..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza