Crash test maseczek

Środa, 15 kwietnia 2020 · dodano: 15.04.2020 | Komentarze 13

Od jutra obowiązkowe zasłanianie ust i nosa, toteż postanowiłem przetestować maseczkę. Początkowo zastanawiałem się, czy na rowerze nie korzystać z kominka, ale to jednak trochę niewygodne, bo się trochę zsuwa, jak się przyciśnie okulary, to trochę parują, a poza tym zakrywa też szyję, co w ciepły dzień niekoniecznie jest dobre.

Pomyślałem, że dobra będzie maseczka z przewiewnego materiału specjalnie na rower (a do sklepu itp. z grubszego materiału). lavinka w międzyczasie wpadła na ten sam pomysł i oto efekt... testuję te maseczki, choć chłodny dzień nie jest najlepszy do testów, co i jak wyjdzie dopiero w praniu jak się ociepli.

Dzisiaj pojechałem po raz kolejny na nasyp nieukończonej linii kolejowej, oto przegląd maseczek:

Maseczka terenowa (rowerowa)

Maseczka szturmowa (sklepowa)

Kominek dla porównania

Oto maseczki bez mordowkładki

Trochę trainspottingu

To jeden z ostatnich krzaków mirabelkowych, który kwitnie na trasie, większość już przekwitła i płatki opadły.

Ale za to jabłonie zaczynają kwitnąć.

I modrzewie zaraz zaczną kwitnąć

Na sosny jeszcze trochę poczekamy

Czeremcha już prawie prawie... w mieście już kwitnie

A to jak już zakwitnie, będę mógł spróbować zidentyfikować, bo na razie się nie podejmuję

Biedroneczka łąkowa? (ale tak naprawdę nie wiem)

Zakładam, że to skorupki ślimaka zaroślowego.

Ten nasyt jest teraz dziurawy jak rzeszoto, ze sześć wejść do nor naliczyłem, a z pewnością jest ich więcej.

lavinka wzięła się za szycie maseczek, no to teraz zagadka - oto maseczki trzypokoleniowe. Dla babci, lavinki i Kluski. Teraz pytanie - która dla kogo (na razie wstrzymam się od odpowiedzi, żebyście mogli typować).

| 05:27 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj @lec - niewątpliwie, jednak takie wyniki wrzucamy do kategorii "błąd pomiarów" ;-)

@djk71 - niewątpliwie, rano (tak jak dzień wcześniej) aura była jeszcze łagodna dla maseczkowników, czy innych kominkowców i było sporo możliwości, dopiero jak się ociepliło był prawdziwy sprawdzian wybranej opcji
djk71
| 19:29 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Ja myślałem o kominiarce... Ale... okulary ;-(
Poza tym rano to jeszcze spoko, ale popołudniu to by była porażka...
lec | 18:08 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj drugie miejsce jest możliwe jeśli zgadujący prawidłowo przypisał dwie maseczki do dwóch osób a trzecią powtórzył z dwóch pierwszych lub nie wskazał wcale
| 17:48 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Teoretycznie istnieje, tyle że w przyrodzie nie występuje ;-) Reklamacje do Kluski, bo to ona wymyśliła, że mają być miejsca (ja bym podał tylko ilość trafień) i uparła się, że sama wpisze w komentarzu (tylko się nie przelogowywałem).
| 17:43 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Oficjalny protest dotyczący wyników ;)
Skoro coś nie istnieje (dwa trafienia to wynik matematycznie niemożliwy), to w jaki sposób zajmuje miejsce na podium?!...
| 17:20 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Generalnie ta ze świnką Peppą miała być dla Kluski, ale Klu zaprotestowała i ostatecznie wybrała ten materiał w niebieski wzór (ulubiony kolor), a lavinka stwierdziła, że sobie uszyje z Peppą :-) Ten podział jest wstępny, bo Kluska zażyczyła sobie jako druga maseczkę - czarną, a lavinka z rozpędu uszyła drugą w chmurki dla siebie. No i dopiero w trakcie użytkowania okazuje się który materiał do czego się nadaje, więc fabrykowanie maseczek trwa.
| 16:31 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj wyniki:
1 miejsce - Huann (3 trafienia)
2 miejsce - wynik matematycznie niemożliwy (2 trafienia)
3 miejsce - Trollking i Lec (1 trafienie)
poza podium - Malarz (0 trafień)

:-)
lec | 13:33 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj od góry
1. dla Babci, 2. dla Kluski, 3. dla Lavinki.
| 09:44 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj To, żeby każdy typował inaczej - ja typuję:
1. Kluska
2. Babcia
3. Lavinka
| 04:09 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Co do zagadki, moje typy to: 1. dla Babci, 2. dla Lavinki, 3. dla Kluski.
| 21:07 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Muszę te tasiemki lepiej poprzyszywać na brzegach, bo się odrywają. No, testy trwają jak widać. :)
| 20:29 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Testowałem też zsuwanie i nasuwanie w czasie jazdy.

A co do pytania... to na razie jeszcze nie odpowiadam, czy dobrze :-)
| 19:52 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Na logikę powinno być: 1. Lavinka, 2. Babcia, 3. Kluska. Ale pewnie jest jakaś podpucha, więc tylko strzelałem :)

Ja u siebie stawiam na komin. Ładnie się go da zagryźć i udawać, że się zsunął z nosa :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwala