Na glinianki

Piątek, 10 kwietnia 2020 · dodano: 11.04.2020 | Komentarze 4

Dziś postanowiłem podskoczyć na glinianki... trochę bałem się, czy nie będzie zbyt dużo wędkarzy, ale nie... jak podjechałem (od tej bardziej ustronnej strony), to żywego ducha nie było. Dopiero dalej w krzakach wypatrzyłem jednego wędkarza.

Czy to jest wejście na nasz cypelek? Nie, to poprzedni...

O, to jest nasz ulubiony cypelek, ma kilkaset metrów... jak jest mniej wody, to może da się wejść na niego z drugiej strony, ale głowy nie dam.

- Cześć żaba! Buziaczka?
- Fuuuj!!!

Ziarnopłon wiosenny

Wierzbowe postbazie.

Wracając pojechałem dróżką za wsią... byłaby to całkiem przyjemna okolica, gdyby nie zwały śmieci przy drodze.

O, tarnina zakwitła.

I ten, fiołek polny

Chmurki malowane

Z innych ciekawostek - gołębie próbują założyć u nas na balkonie gniazdo. Rok temu złożyły u nas jaja, wykluło się w sumie osiem pisklaków w seriach po dwa, ale niestety strasznie brudziły, a do tego miały pasożyty, które się rozłaziły. Bardzo lubimy te gołębie i trochę nam ich żal (może to te co rok temu, albo ich potomstwo), ale w tym roku nie możemy dopuścić, żeby się zagnieździły. Wszystkie doniczki zostały wyposażone w zasieki uniemożliwiające gniazdowanie, za dnia je gonimy, ale rano jak wstaniemy, to już jest gotowe nowe gniazdo. I tak codziennie... teraz poprzestawialiśmy doniczki i stosujemy różne przeszkadzacze, a one wciąż próbują.

| 21:20 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj Jak chcesz je koniecznie wystraszyć, to powiedz im, że są pocztowe i że już wkrótce maj ;)
| 21:09 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj No, czyli nie ma co z nimi "walczyć", tylko pomóc wychować kolejne pokolenie :)
| 21:00 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj My też je lubimy, da się do nich blisko podejść nim się spłoszą... tyle że pogłaskać już nie. No i jeśli to któreś z zeszłorocznego wylęgu, to prawie jak rodzina... przecież my im nawet imiona nadaliśmy.
| 20:12 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj Cóż, lubią Was po prostu. Trzeba się z tym pogodzić :)

My nie mamy niestety balkonu, ale parapet w kuchni jest nieźle upstrzony, tak samo jak okienko na klatce schodowej, położone na "północny ukos". Gdzieś te gołębie w końcu muszą się podziać :)

A wędkarze się kryją, bo gonią ich bardziej niż rowerzystów. W sumie akurat ich mi nie szkoda.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emius