Realizacja potrzeb życiowych nad Pisią

Piątek, 27 marca 2020 · dodano: 28.03.2020 | Komentarze 3

Jak kwarantanna, to tylko nad Pisią (nie, nie zostaliśmy objęci kwarantanną, chodzi o kwarantannę narodową).

Jedziemy więc nad Pisię zrealizować codzienne potrzeby życiowe.

Las w dolinie Pisi.

Nasza miejscówka. Jest chyba ze dwieście, albo więcej metrów od ścieżki, ale teraz jak nie ma liści, trochę ją jeszcze z tego miejsca widać. Dzisiaj o dziwo prawie nie było ludzi na ścieżce - zarejestrowaliśmy ledwie dwóch rowerzystów i jedną rodzinną grupę spacerową... no i jednego quada. Tydzień temu, nawet gdy było chłodnie, to ludzi spacerowało więcej. Może jednak ludzie się wystraszyli i dlatego nie chodzą do lasu, albo nie wiedzą że wolno (jak dotarła do nich tylko pierwsza wersja, albo samo streszczenie rozporządzenia bez interpretacji). Tak czy inaczej, spodziewamy się, że wsobotę będzie więcej ludzi, zwłaszcza że ma być jeszcze cieplej, toteż wybierzemy się w bardziej zadupiaste miejsce.

Zawilec żółty

Ziarnopłon wiosenny

Zawilec gajowy

Kokorycz

Dziś spędziliśmy większość czasu na grach terenowych z częściowo zaszyfrowanymi wiadomościami. A to ja przygotowywałem karteczki i rozmieszczałem w terenie, a to Kluska... Klu tak się wciągnęła w zabawę, że wyjechaliśmy dosyć późno i wróciliśmy prawie o zmroku.

Oto nasza mała księga szyfrów.

A tu czekałem z aparatem w pogotowiu, żeby nie przegapić jak lavinka wpada do wody... nie wpadła.

Aha, dzień wcześniej mogliśmy obserwować halo ze słońcami pobocznymi.

| 10:30 niedziela, 29 marca 2020 | linkuj Zachęcam żeby włączyć do Księgi głagolicę, skoro już tam są runy :)
| 22:11 sobota, 28 marca 2020 | linkuj A ja mimo wszystko się zdziwiłem, bo spodziewaliśmy się że będzie więcej ludzi i zastanawialiśmy się czy jechać nad Pisię, czy jednak gdzie indziej. Ale już dziś było zgodnie z przewidywaniami.

Tak, szyfry to świetna rzecz, Klusce bardzo przypadły do gustu.
| 21:55 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Najpierw się zdziwiłem, że pusto, potem się okazało, że to wpis z wczoraj. Spodziewam się, że... się jednak nie zdziwiłem :)

Też szyfrowałem za młodu z kuzynem. Się listy nawet pisało w ten sposób. Teraz nie do pomyślenia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa liceo