avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108236.15 km z czego 15464.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Przechwycić huanna i aarda w przelocie

Poniedziałek, 28 października 2019 · dodano: 22.12.2019 | Komentarze 11

Huann zapowiedział, że jedzie z wiatrem do stolicy... ale po powrocie znad Wisły przy bocznym wietrze, który dał nam w kość, nie miałem na to specjalnej ochoty. Na szczęście huann napisał dopiero rano, jak człowiek się wyspał, to był gotowy na kolejne zmagania z bocznym wiatrem (na jazdę pod wiatr, by go wcześniej na trasie przechwycić, to się nie pisałem). Ponadto okazało się, że huann wyjątkowo nie jedzie sam, a z aardem.

Jazda z silnym bocznym wiatrem przez takie pustkowia potrafi nieźle dać w kość.

Pisia Tuczna z tradycyjną dedykacją.

Spotkanie odbyło się na tradycyjnym ostatnio miejscu postojowym,

Rowerzyści w Kaskach.

Dalej odcinek z wiatrem do Błonia, tu jechało się zdecydowanie lepiej... tylko rower mi ćwierkał. Tak, właśnie tak - ćwierkał. Nie skrzypiał, nie piszczał, nie rzęził, tylko ćwierkał. Było to o tyle przydatne, że uprzedzał że rower od co najmniej pół roku domaga się generalnego serwisu i na przykład przerzutki niezbyt płynnie działają, więc mogę nagle zostać z tyłu jak za bardzo przytną... dzięki ćwierkaniu wiedzieli że cały czas im siedzę na ogonie.

Aczkolwiek jak przestawałem pedałować na chwilę, to się oglądali czy nie odpadłem... a jak w ogóle zamilkłem, bo zmieniłem przełożenie, to kazali mi ćwierkać paszczowo.
- Ćwir, ćwir, kra, kra, ko, ko, ko, kukuryku, kwa. kwa. kwa...
- No no, tylko bez takich.

Krótki postój (również tradycyjny) w Parku Bajka w Błoniu. Obowiązkowa fotka z Pac-Manowym stojakiem rowerowym.

Gabinet krzywych (i dziurawych) luster

Jeszcze tylko odwiedziny u najsłynniejszej Błonianki.

I się żegnamy. Oni do Warszawy, a ja pod wiatr do domu.

Okazało się, że kwakanie było jak najbardziej na miejscu.

Bałem się, że droga powrotna mnie zrypie, ale nie było tak źle. Wiatr nieco zelżał i owszem, przeszkadzał, ale już nie tak bardzo.

I znów Pisia Tuczna z dedykacją, czyli pozdrowienia ze środka CPK.

| 10:27 piątek, 27 grudnia 2019 | linkuj Beł chów - ale ni mo, bo Jak torów położyli, to Mila nówek i Brwi nów, o Legio nowo i Puł tuska!
| 21:26 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Osobiście inaczej stawiam spacje i uznaję pokrewieństwo z inną miejscowością:
- Jak to? Rów?
- Nie, bo rów.

I jeszcze z beskidu:
- Ja! Śliska!
| 20:57 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Niebo, rów! :D
| 22:27 wtorek, 24 grudnia 2019 | linkuj A Klusce z tej trasy najbardziej się podoba - "Boli? Mów!"
| 22:26 wtorek, 24 grudnia 2019 | linkuj Kto na szczycie, ten na szczycie, ja prawie na dnie - wy tam sobie siedzicie na szczycie i mam nadzieję że na mnie nie na... ;-)
| 23:13 poniedziałek, 23 grudnia 2019 | linkuj Na szczycie wiaty ;)
A Kaski kultowe, zwłaszcza, że obok jest Shimanów ;)
| 18:09 poniedziałek, 23 grudnia 2019 | linkuj Spotkanie na szczycie w Kaskach bez kasków ;)
| 08:40 poniedziałek, 23 grudnia 2019 | linkuj Jako nazwę lokalną, powinna mieć Salceson Włoski ;-)
| 23:26 niedziela, 22 grudnia 2019 | linkuj Tuczna, ale Niegolonka :(
| 20:36 niedziela, 22 grudnia 2019 | linkuj No, Tuczna ponadto trochę zarośnięta... widać nie goliła się ostatnio, podobnie jak ja.
| 16:55 niedziela, 22 grudnia 2019 | linkuj Syćko prawda!

To teraz już mogę z czystym sumieniem (i nie wiem jeszcze jaką Meridą) znów pomknąć rzeczoną trasą, ale kiedy to nastąpi... pewnie w 2020 ;)

A Tuczna ostatnio cosik chudzieńka przez te zmiany klimatu. Może kiedyś ją nazwą Pisia Ekstuczna albo jakoś.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hwils