avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108781.00 km z czego 15566.35 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.91 km/h

Strajkowa wycieczka do Radziejowic

Poniedziałek, 8 kwietnia 2019 · dodano: 15.04.2019 | Komentarze 0

Zaczął się strajk nauczycieli, w Żyrardowie zastrajkowało dokładnie 50% przedszkoli i w zasadzie wszystkie szkoły... w zasadzie, bo z wyjątkiem takiej szkółki, co nazywa się Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Kolarstwie.

(aha, ponieważ wpis z poślizgiem, mogę dodać że po tygodniu przedszkola zawiesiły strajk, ale szkoły protestują dalej)

Korzystając z ładnej pogody jedziemy na wycieczkę... i tak mieliśmy zamiar się zrywać z przedszkola przy ładnej pogodzie. Gorzej że w tym tygodniu to jedyny dzień z taką pogodą, od wtorku niestety znaczne ochłodzenie.

Kwiatki w lesie

Szukamy też skrzynki, a w niej znajdujemy kolejne wcielenie Pana Mariana

Brzozowa opaska

W lesie miejscami jeszcze w ogóle nie czuć wiosny

Ale miejscami i owszem

Budowanie szałasu

A potem przez ten las przedzieramy się do Radziejowic, gdzie odwiedzamy bibliotekę, która mieści się w w dawnej powozowni pałacowej (którą dzieli z gminnym centrum kultury).

No to wbijamy się do salki dziecięcej

A po wybraniu książek zwiedzamy jeszcze całą bibliotekę

Na koniec jeszcze spędzamy trochę czasu na placu zabaw przed powozownią

Świerk kwitnie

Chmury idą, będzie lać, zwiewamy!

Odwiedzamy jeszcze Arkę autorstwa Wilkonia.

Fotki ze zwierzaczkami

A teraz zdjęcia z serii "Wygłupy"

Udawanie grzecznego dziecka

Rzut obiektywem na kwiatki i wracamy