Myk za Mszczonów

Niedziela, 7 kwietnia 2019 · dodano: 15.04.2019 | Komentarze 0

Po drodze oczywiście rzut okiem na to co kwitnie - modrzew

To chyba klon jesionolistny - kwiaty męskie

Chyba j.w. ale to wygląda na kwiaty żeńskie

I dziecinne... znaczy jeszcze nie widzę na 100%, a nawet 90% co to

Zwyczajny klon

Czeremcha? Ale jeszcze nie kwitnie

Kotki topolowe

Hmmm, na skrzynce coś się chyba zalęgło

Pod mostem eSeŁki bobry zbudowały sobie tamę

A górą pociąg jedzie

Zakład górniczy Zbiroża IV

Podbiałki twarde są, muszą być żeby dać sobie radę w żwirowni

Jakieś zwierzątko zrobiło sobie norkę i kilka razy musiało ją chyba odkopywać, bo się piasek obsunął... ale dzięki temu mamy ładny widok na warstwy.

Taką ładną Brekcję (chyba) znalazłem w żwirowni. Większość i największe zlepionych okruchów, jest z tej jasnoszarej skały, trochę jest też okruchów skały biało-różowej, poza tym nieliczne i drobniutkie inne domieszki.

Z drugiej strony na płask wyszlifowana. Idealny przycisk do papieru.

Jedziemy dalej

Z cyklu "Ruderki"

Stawy Grzegorzewickie - stąd daleko widać było smażalnię, z parkingiem zawalonym samochodami, ale tutaj tylko rzadko jakiś spacerowicz dotarł, więc cisza i spokój.

Stawy Kaczków (obecnie nazwane Stawy Borek). Na fotkach nie widać, ale brzegi zawalone wędkarzami instalującymi się według zasady - samochód stawiamy na drodze przy stawie, obok niego stołeczek, ale nie za daleko żeby nie wyjść z zasięgu oparów benzyny i spalin, bo można się zatruć tlenem i moczymy kija. Widziałem nawet jednego który łowił nie wychodząc z samochodu, tyle co drzwi otworzył.

Hmmm, chyba mają gdzieś tu gniazdo, bo ostatnio coś podejrzanie często u nas latają.