Do biblioteki w Jaktorowie

Czwartek, 28 lutego 2019 · dodano: 04.03.2019 | Komentarze 0

Dziś myk do Jaktorowa, wymienić książki z biblioteki, bo się nam kończą i nie mamy co czytać Klu... jak się pytałem ostatnio, to pani twierdziła, że limit 10 wypożyczeń jest na kartę - znaczy np. 5 książek mogę wypożyczyć w Międzyborowie i 5 w Jaktorowie. Dzisiaj inna pani też początkowo twierdziła że mogę wypożyczyć tylko 1 książkę (w zasadzie powinno być 3, ale oddane wczoraj w Międzyborku jeszcze nie zeszły z konta w systemie)... jednak była tak jeszcze inna pani, być może dyrektorka, która się włączyła że można 10 wypożyczyć jednocześnie tu i tu. No cóż, przyczyniłem się do przepływu informacji (być może to zostało zmienione niedawno, bo w systemie jest jeszcze inaczej), trzeba będzie jeszcze przy okazji tę pierwszą panią uświadomić.

Aha, tym razem fotki pomnika ostatniego tura nie będzie, ale...

Brak stojaków rowerowych przy stacji, to rowerzyści radzą sobie jak mogą. Z drugiej strony tunelu jest identycznie.

Na Pisi Tucznej natomiast zniknęła klimatyczna kładeczka i została zastąpiona nowym mostkiem. Był tu też fajny bród szeroko rozlany z przyjemnymi płyciznami, ale brzegi zostały obłożone betonem.

To by był fajny stołeczek, ale siedzenie zbyt bardzo jest nachylone.

Tak jakoś dziwnie wezbrana mi się wydawała Tuczna i taka jakaś leniwie płynąca.

I faktycznie kawałek dalej znalazłem bobrzą tamę (niestety sporo śmieci się w niej zatrzymało).