• średnio 18:45 km/h
  • Chodzenie

Sankowa wyprawa do bałwanka

Sobota, 20 stycznia 2018 · dodano: 22.01.2018 | Komentarze 2

Zanim wyruszyliśmy ulepić GeoBałwanka, przećwiczyliśmy lepienie pod domem. Warunki wyjątkowo sprzyjające, to i bałwanek wyszedł większy od Kluski. Całkiem udany nam wyszedł, jeden z najładniejszych na osiedlu i chyba największy... aż dzieci sobie zdjęcia z nim robią (serio, chyba ze trzy razy widzieliśmy taką scenkę).

Następnego dnia wyruszyliśmy na łąki

Nad rzeczką Wierzbianką ulepiliśmy już właściwego GeoBałwanka, który jest nieco mniejszey, ale też nieco ładniejszy... a fryzurę ma jakby piorun strzelił w rabarbar. Niestety na horyzoncie ICMu pojawiła się odwilż.

Wierzbianka aż po brzegi wypełnia koryto, to chyba przez bobry.

Wszędzie naokoło widać ślady ich działania.

Te łąki są dosyć podmokłe, zwłaszcza w tym roku wszędzie jest pełno wody. A że mrozu ostatnio solidnego nie było, to i nie pozamarzały i ślady w większości miejsc zaraz namiękają.

Klu postanowiła się pobawić w geologa i prowadziła wykopki w poszukiwaniu wody. Nie było to trudne, bo woda była tutaj prawie wszędzie.

Nie tylko my odwiedzamy te okolice.

Kolejny dzień i kolejna wycieczka - tym razem na Osiedlowy Wierch, czyli lokalny ośrodek sportów zimowych (głównie saneczkarstwa)..

Najciekawszy bałwanek na trasie.

Poza tym scenka rodzajowa pt. "Dziecko z bułą jest mniej awanturujące się". Przy czym nie może to być jakaś tam buła, tylko kajzerka, która jest ostatnio ulubioną bułą Kluski. Jak kilka dni temu kupiłem bułkę z przedziałkiem, to było marudzenie że zła buła.

I jeszcze Kluska znalazła grzybka dla wariaga.