Kawa nad Pisią i Utratą

Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 28.02.2016 | Komentarze 8

Dobra, sprawdźmy jaka dziś pogoda i w drogę.

Krótki stopik na moście nad Pisią Gągoliną. Te placki, to nie ptasie kupy, tylko porosty na moście (z dedykacją zamiast grzybków).

Panorama Szymanowa

Do Szymanowa nie wjeżdżałem, tylko skręciłem w aleję w kierunku dawnego folwarku Strugi.

A tam skręciłem w drugą aleję, dawną drogę łączącą folwarki Strugi i Kawęczyn.

Już nie łączy, bo z mostu na Pisi niewiele zostało.Te krzaki na wprost to park podworski w Kawęczynie.

mieszka rowerowa pod Teresinem... biegnie chyba po dawnym przebiegu kolejki guzowskiej (cukrownia Guzów - st. Szymanów z odnogą do folwarku Strugi), więc śladów nasypu raczej już nie ma co szukać.

No nie mogłem się powstrzymać żeby nie obfocić... ale te urządzenia elekstryczne są już chyba unplugged.

Ursus C-45 przed Zespołem Szkół (dawniej Rolniczych, obecnie Wyszyńskiego) w Teresinie. Jest on pracą dyplomową (więcej fotek na blogu pocztówkowym).

Stacja Teresin Niepokalanów (d. st. Szymanów).

Wyjazd z teresina, początkowo kostkowy cpr z dużymi obniżeniami na wyjazdy z posesji (do zwykłej jazdy na rowerze sie nie nadaje, co najwyżej do ćwiczenia akrobacji rowerowych), ale potem o dziwo pojawiają się pasy rowerowe!!! Możliwe że do samego Kampinosu, ale nie sprawdziłem bo skręciłem na Pawłowice.

Utrata (i kościół) w Pawłowicach, mały postój nad rzeką. Niestety okazało się że Utrata nadal trochę jest smródką, na szczęście nie na tyle żebym musiał się zwijak skoro już się usadziłem, ale na przyszłość na postoje lepiej nie zatrzymywać się na brzegu tej rzeki.

Plantacja śniegu.

Czyżby przy tej kapliczce też ktoś się nie wyrobił na zakręcie?

A to przykład jednostronnej drogi pod Cegłowem. Połowa jest tak zryta, że jadąc w jednym kierunku (tuta wgłąb kadru), trzeba jechać lewą stroną drogi, bo prawą się nie da... trochę takich dróg jest w okolicach Cegłowa i Szymanowa , więc lokalsi często jeżdżą tu po angielsku, samochody też.

Na koniec Pisia Tuczna, a właściwie wodowskaz na niej... zakrzaczony. Ale w czynie społecznym wziąłem drąga i  odgarnąłem trochę te trawy i inne śmieci. Teraz można robić pomiar :-)

| 19:01 środa, 2 marca 2016 | linkuj Pomysł, rzec by można: full wypas :)
| 18:06 środa, 2 marca 2016 | linkuj @huann - tak pomyślałem że ucieszysz się gdy ją umieszczę na blogu, dlatego specjalnie się tam zatrzymałem i porobiłem fotki :-)
| 20:49 wtorek, 1 marca 2016 | linkuj O, Tuczna.
Gość wariag | 20:08 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj @Lavinka - a wiesz, mnie też się ten landszafcik podobnie kojarzy.
| 19:45 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj No, jeśli sobie życzych ptasich kupek, to spróbuję załatwić ;-)

@Utrata - dlatego skusiłem się na rozwałkę w tym miejscu, ale następnym razem będę szukał miejsc kilkanaście metrów od rzeki.
| 19:32 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj @Wariag: Moim zdaniem tam oryginalnie była jakaś prasłowiańska strażnica. Idealne miejsce pod względem obronnym.
Gość wariag | 19:16 poniedziałek, 29 lutego 2016 | linkuj Cosik mi sie widzi że dedykacja w postaci ptasich kupek to tylko kwestia czasu ;)
Może i ta rzeczka śmierdzi ale widok spoza niej na kościół całkiem, całkiem - wygląda jak kasztel.
| 20:50 niedziela, 28 lutego 2016 | linkuj Droga pod Cegłowem sprawia wrażenie, jakby za chwilę miała zmienić się w wąski pasek dla rowerzystów. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mumie