Nad Pisią Tuczną

Niedziela, 6 grudnia 2015 · dodano: 14.12.2015 | Komentarze 3

Najpierw jednak myk na CMK Północ... zaczynam od półwiaduktu

Jak nie ma liści, jest to niezłe miejsce na trainspotting... siedzisz sobie na murku, je placki, popija kawą, a pociągi przejeżdżają ci u stóp.

Są nawet grzybki

I kompletnie zarośnięta betonka

I nasyp tuż przed połączeniem z CMK Południe (to ten drugi nasyp z lewej)

Droga z Bud Radziejowskich do Bud Józefowskich... ufff, pokryli gruz czarnym żwirkiem. Na razie jest nieźle, ale obawiam że wkrótce zacznie się robić wertep, skoro nie polali asfaltem. Ale i wtedy powinno być nieco lepiej niż po gruzie.

jest i Pisia Tuczna w Kuklówce.

A tu w rejonie d. młyna Ogidel.

A to ruiny rzeczonego młyna. Młyn Ogidel był kiedyś na blogu pocztówkowym (link).

A obok na polance jeszcze taka rzeźba

Takie cuś w Jaktorowie... niestety na dojeździe, w samym Jaktorowie cpr-y jak były tak są, a nawet dobudowali (na i przy nowym wiadukcie nad torami, w większości o dziwo asfaltowe).

Kolejny ciek... to właściwie nie Pisia, tylko jej dopływ (łączą się kilkanaście metrów dalej).

A oto i sama Pisia Tuczna

Są i wspomniane cpr-y w Jaktorowie... oznaczenie jest przekręcone, tylko pytanie co zostało przekręcone - zakaz wjazdu, czy tabliczki pod nim.

Jaktorów c.d.

Tunel w Jaktorowie... tutaj zrobili pochylnię na peron... w Żyrardowie niestety są schody.

I jeszcze tunel pod Jaktorowem... tu był kiedyś przejazd, ale z mapy wynikało że obecnie już nie ma, więc zdziwiłem się tym tunelem. To znaczy oficjalnie przejazdu jeszcze nie ma, ale tunel jest już przejezdny (dla rowerów, bo samochodom wjazd zagradzają betonowe klocki).

Aha, no i mamy kostkowy cpr z górki :-/

A to przyczółki pod mostek, prawdopodobnie CMK Północ. Na szczęście przy okazji remontu torów nie wyburzyli ich. Wyburzyli natomiast kamienny mostek wiedenki i zastąpili betonowym, zniknął też z niego reper :-( Tutaj archiwalne fotki (link)

Podjechałem szukać kładeczki na Pisi Tucznej, którą wypatyrzyłem na mapie topograficznej... tyle że kładki już nie ma, no cóż zapomniałem że w tym miejscu jest teraz regularna droga asfaltowa i normalny most.