Lato...

Sobota, 22 sierpnia 2015 · dodano: 23.08.2015 | Komentarze 3

Dziś chyba był najchłodniejszy dzień w sierpniu... toteż stwierdziliśmy, że  trzeba się gdzieś ruszyć i na przykład znaleźć skrzynkę. Błąd, nadal było za gorąco na łażenie po krzakach, trzeba było zostać w domu i czytać książkę.

Ruszyliśmy nad Pisię i staw na tyłach zakładów lniarskich... tam jest ścieżka i wydawało mi się że da się tamtędy przejść z rowerami, ale ostatnio byłem tam pieszo parę lat temu i to chyba jakąś wiosną albo jesienią. Trochę się przepchnęliśmy przez chmielowo-jeżynowo-pokrzywową dżunglę z przeszkodami w postaci zwalonych przez ostatnią wichurę drzew, czy drut kolczasty itp. No cóż, przejść się nie dało, trzeba było zawrócić, co gorsza słońce zaczęło wyglądać zza chmur i zrobiło się gorąco nie do wytrzymania.

Co do skrzynki, to I etap podjęty bez problemu, choć musieliśmy to robić dyskretnie ze względu na spożywających w pobliżu trunki orzeźwiające. II etap w ogóle nie do podjęcia ze względu na siedzących naprzeciwko wędkarzy i spożywających. Ale domyśliliśmy się gdzie będzie III etap i znów trzeba było podejmować dyskretnie w pełnej konspiracji. No i Finał... niestety okazało się że tam gdzie kordy prowadzą nic nie pasuje do podpowiedzi... telefon do założycielki upewnił nas że skrzynka faktycznie jest gdzie indziej, ale już odpuściliśmy sobie dalszą drogę w tamtym kierunku. Podjechaliśmy od drugiej strony, tak jak dawniej dało się tam dojść ale okazało się że przejście jest obecnie zadrutowane...

No cóż, byle do jesieni, a teraz wracamy do książek.

| 12:34 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj E tam, raczej sensowna temperatura by się przydała, żeby się w ogóle chciało podejmować
| 11:41 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj Dron do podejmowania trudniejszych skrzynek by się Wam przydał ;)
| 11:07 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj Mnie się udało dotrzeć pod kordy docelowe, ale zjeżdżałam z drzewa śliskimi sandałkami. W sumie jedno z takich miejsc, co by się przydała lina, albo sieć na dole do łapania człowieka. Mimo wszystko urocze miejsce, tylko nie w taką pogodę. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ialos