Tradycyjna kwiatkowycieczka nad Pisię Gą Gę Gą Gił

Sobota, 4 kwietnia 2015 · dodano: 04.04.2015 | Komentarze 6

Wycieczka krótka ledwie za miedzę, bo pogoda zmienna jako że kwiecień plecień bo przeplata, trochę garnca i trochę padalca... znaczy tego, no opadów atmosferycznych (atmotorusoidalnych nie stwierdziliśmy).

A nad Pisią Gągoliną, jak to nad Pisią Gągoliną... typowy kadr Pisiowy z mostku

Tam z prawej Pisia podchodzi pod skarpę doliny i ją podmywa

Czosnek niedźwiedzi jeszcze nawet nie pączkuje, ale już się zieleni. Kwitnie za to śledziennica skrętolistna i ma nawet śledziennicową wysepkę

Złoć żółta

Zawilec żółty

Zawilec, ale tym razem gajowy

Kokorycz jakaśtam

Zdrojówka rutewkowata

No i moje ulubione przylaszczki pospolite

A tutaj widać, że Pisia zaczyna skracać meander... przy wyższym stanie wody już coś tam płynie i drąży

Dla każdego coś miłego - rzeka, kłody, krzaki i bagna

Żeby nie było że podbiałków już nie ma... bo są

W drodze powrotnej otarliśmy  się o chmurę i trochę nas śnieg przyprószył... ale poszła na Radziejowice, a my pojechaliśmy na Międzyborów. Gdy wróciliśmy do domu, przyszła kolejna (albo ta sama, tylko zakradła się od tyłu) i tym razem zza okien oglądaliśmy fest śnieżycę.

A z innych wieści głosujemy na plac zabaw dla Kluski w Żyrardowie, jeden z 40 które funduje Nivea. Aktualnie Żyrardów jest na prowadzeniu, ale głosowanie na pierwsze 20 placów trwa do końca kwietnia, a głosować można raz dziennie, więc może się to jeszcze zmienić... grunt żeby się zmieścić w pierwszej 20-tce na co mamy duże szanse.

LINK - tu można zobaczyć jak to wygląda i zagłosować... zachęcamy do głosowania na Żyrardów :-)

| 17:11 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj Z tym to wszędzie jest problem :-/ Mnie dziś taki próbował rozjechać na osiedlowych uliczkach, ruszając z piskiem opon i ścinając zakręt
Gość wariag | 16:59 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj U nas się nie mogą zmobilizować żeby z osiedlowymi pojebami w końcu zrobić porządek a co dopiero taaaka akcja :( No dobra, zaraz po wywłóczeniu się po lesie oddałem głos na Żyrek i niech tak już zostanie.
| 16:10 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj Głosowanie w zasadzie dopiero się zaczęło i dużo może się jeszcze zdarzyć :-) Tylko mieszkańcy musieliby się szybko zmobilizować, bo potem trudno będzie odrobić straty.
Gość wariag | 13:39 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj No dobra, jasny sygnał - nie tracić głosów na coś co nie ma szans a głosować na Żyrek. Paniatno, tak zrobię :) Eeee, a co to w końcu jest na tych ostatnich pocztówkach ?
| 07:11 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj Nie napisali w ogłoszeniu gdzie głosować? No to nic dziwnego, że N.T. się daleko w tyle wlecze...
Gość wariag | 19:57 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj O, dzięki za linka :) Na klatce wisi ogłoszenie, że plac z mojego osiedla bierze udział w tym konkursie a nie bardzo wiedziałem jak zagłosować ... no to teraz już wiem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziecn