avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108236.15 km z czego 15464.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Wycieczka na ćwiartce termosu

Poniedziałek, 5 stycznia 2015 · dodano: 05.01.2015 | Komentarze 4

Dzisiaj dosyć ciepło, jakieś 0°C +/-1 (na szczęście wszystko pozostawało ładnie zamarznięte), więc mimo że zrobiłem na drogę większy termos herbaty, to wypiłem tylko ćwiartkę tej ilości... No cóż - wiosna! Gnojówka wywieziona na pola (zapach wiosny), widziałem nawet bociana... żywego.

Żeby nie było że termometr rowerzysty wyssaliśmy z palca... gdy były grudnowie mrozy nie spotkałem ani jednego sportowego rowerzysty, za to przy -5°C zdarzało mi się kilka razy widzieć widzieć przewożone dziecko w foteliku. Ostatnio jak były dodatnie temperatury, czasem jakiś sportowy rowerzysta przejechał, ale dziś gdy temperatura od dołu dobijała do 0°C znów ani jednego... w tym miejscu pozdrawiam dziewczynkę jadącą w foteliku w Grodzisku :-)

Kirkut w Grodzisku

A tej tabliczki to w glupszym miejscu nie dało się zamontować - na wewnętrznej stronie bramy. Jako że kirkut jest zamknięty, to żeby ją zobaczyć trzeba się wychylić przez płot, przypadkiem nie da się jej odkryć, trzeba o niej wiedzieć. Zresztą podobna tabliczka w Pruszkowie jest jeszcze lepiej ukryta.

Grodziski Rower Miejski po sezonie i rowerowe rymowanki

WuKaDe... teraz to tutaj stoją głównie nowe EN97

Jakoś tej zimy chyba nie wstawiałem na bikestatsie choinki... no to wstawiam, póki jeszcze stoją ;-)

| 19:53 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj No może, ale w kwestii wandalizmu to by było trochę wylewanie dziecka z kąpielą, zminimalizowanie szansy zniszczenia a jednocześnie że ktoś w ogóle to zobaczy i przeczyta.

Przy okazji muszę zobaczyć jak taka tabliczka jest umieszczona w Błoniu, bo tam z ogrodzenia zostały tylko słupy bramy
Gość wariag | 19:24 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj No tak. ale to nie jest kirkut. Zapewne umieszczono ją na wewnętrznej stronie z prostej przyczyny tj w obawie przed wandalami, a być może w tradycji żydowskiej w ten sposób czczono pamięć poległych w obronie Ojczyzny, których na kirkucie nie pochowano ?
| 18:07 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj No niby tak... ale tu przykład z cmentarza wojennego w Dukli, który jest otwarty, a mimo to na zewnątrz umieszczono tabliczkę.
Gość wariag | 17:40 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj Ale to nie jest tabliczka informacyjna, że tu oto mamy kirkut ale epitafijna więc moim zdaniem ma sens zamontowanie jej od wewnętrznej strony. Izaak w ten sposób symbolicznie (skoro poległ we Wrześniu to raczej nie zdążono go tu pochować) spoczywa wśród współwyznawców.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sciam