Rozpoczęcie sezonu rowerowego 2015 (z lavinką i kluską)

Czwartek, 1 stycznia 2015 · dodano: 01.01.2015 | Komentarze 8

Po dobrych doświadczeniach wczorajszego rowerowania z Kluską, postanowiliśmy także razem zacząć nowy sezon. W czasie nocnej odwilży cały śnieg spłynął i zrobiło się mokro... na szczęście bez przesady, bo tego śniegu było bardzo mało. Niemiej dziś było nieprzyjemnie mokro na drogach i wilgotno w powietrzu.

Kluska jak to Kluska, nie pozwoliła sobie założyć rękawiczek i tylko jedną rękę udało się włożyć pod kocyk... bo w drugiej trzymała misia, którym spacerowała po siodełku, mi po plecach i któremu pokazywała świat w czasie wycieczki. Pojechaliśmy na Bielnik.

Znaleźliśmy tam skrzynkę, a Kluska dostała marchewkę (w postaci płynnej) i pozwoliła się bardziej opatulić kocykiem.

Potem było karmienie kaczek w stawie na Bielniku... początkowo jak dojeżdżaliśmy, myślałem że lód całkowicie się stopił, ale nie, tylko śnieg na nim stopniał i na lodzie była woda. Karmiliśmy razem, trochę ja rzucałem kaczkom chleb, trochę Kluska, a kaczki ślizgały się trochę po mokrym lodzie.

Potem postanowiliśmy wrócić nieco naokoło do domu i to był błąd. Początkowo Kluska trochę przysypiałaa, rozbudził ją na chwilę trąbiący pociąg, gdy przejeżdżaliśmy przy torach, ale potem znów zrobiła się śpiąca... i tak byśmy dojechali do domu, gdyby nie to, że za dworcem zmieniliśmy kierunek jazdy i jechaliśmy pod nieprzyjemnie zimny i mokry wiatr, no i Klusce włączyło się marudzenie i wracaliśmy na syrence alarmowej. Trzeba było wcześniej skręcić i jechać przy rynku (krócej i bardziej osłonięte budynkami) a nie naokoło cmentarza...

A Kluska przez pół dnia była w pierwszej dziesiątce najlepszych w tym roku dziewczyn na bikestatsie :-) Potem stopniowo spadała, ale di końca dnia łapała się w pierwszej dwudziestce.

| 09:05 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Akurat tego dnia chyba wszyscy spotkani po drodze cierpieli na "chorobę lokomocyjną" ;-P To jest po prostu pozycja w foteliku pt. "O mama!"
| 00:18 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Mylący kadr. Całą drogę skakał Tomiemu po plecach. Tu go nieco zarzuciło z powodu przyśpieszenia ;)
Gość wariag | 18:39 sobota, 3 stycznia 2015 | linkuj Misiu najwyraźniej cierpi na chorobę lokomocyjną (vide foto pierwsze).
kluska
| 15:38 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj A ja byłam wcolaj cwalta na bikestatsie :-)
| 17:40 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj To ja pozdrkaczkerem polecę :)
Gość wariag | 14:36 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Cześć Kluska, s Nowym Godom :)
No to u nas przynajmniej śnieg jeszcze się trzyma ... na razie, bo idzie "zmięk" :(
| 14:32 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Brat bliźniak misia, tylko z polską flagą, jest u koreańskiego rówieśnika Kluski :-)
Arnoldzik
| 14:22 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Południowo-Koreański misiu ;) Pozdrower ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieprz