Hello Inn w stolicy kraju

Piątek, 31 października 2014 · dodano: 31.10.2014 | Komentarze 5

A w Jaktorowie przy turze budują wiadukt nad torami.

A w Grodzisku (Mazowieckim) ruszył rower miejski o nazwie GRM (Grodziski Rower Miejski - oficjalna strona)

Większy rozmiar mapki po kliknięciu

Dworzec... wyrwikółka na czas remontu zostały przeniesione na drugą stronę ulicy. Przypomnę, że w Zmiennikał grał dworzec w Kutnie ;-> Zresztą miał w serialu nieco inny kolor niż ostatnio, bo w latach 90. przechodził już remont.

A w parku... mapkę ogrodzono, bo poprzednia popękała. Hmm, mam wrażenie że wtedy była mapa Grodziska, a nie gminy Grodzisk... ale muszę to sprawdzić na zdjęciach.

ex-pomnik przyrody

I jeszcze stacja GRM w parku

Eee...

Takie tam po drodze

A skoro jesteśmy przy rowerze miejskim, to jedna z najnowszych stacji Veturilo - w Ursusie przy stacji. Tutaj wszystkie skrzydełka są w reklamach, Veturilowe to w pierwszym roku funkcjonowania można było zobaczyć... no może jeszcze w drugim.

A naprzeciwko stojaki

Ważne miejsce

Bunkier typu Ringstand 58c (Tobruk), ale nietypowy... odmiana warsiaska z daszkiem ;-) Nie wiem czy takie nadbudówki występują gdzieś poza Warszawą, ja nie trafiłem i nie widziałem zdjęć.

To z Piłsudskiego? Ja tylko gołębia spotkałem. Ale generalnie zgadzam się z lokalizacją hasła, na satelicie i ortofotomapie ten kwartał jest rozmazany, od razu wiadomo że tu jakieś ważne obiekty wojskowe ;-)

Plenerowa wystawa plakatu cyrkowego (klik by powiększyć)

Ulica Łęczycka, tu mieszka Boruta... ale nie było go, bo zbierał cukierki z okazji Halloween

Dziś się dostało Masie Krytycznej, że powoduje korki gdy ludzie jadą na cmentarze... oto korek spowodowany przez Masę trzy godziny przed jej wyruszeniem. Inna sprawa że Masa dziś nie przejeżdżała obok żadnego cmentarza... no ale oczywiście te korki wcale nie przez kierowców, którzy musieli podjechać tak jak na rysunku Raczkowskiego. Sprawę dodatkowo pogorszyła ciężarówka, która wypierdzieliła się na Moście Śiekierkowskim.

Epilog, czyli news o tym jak Masa sparaliżowała miasto... a tyle krzyku o to było ;-)

Korek załapał mi się przypadkiem w kadr przy okazji focenia kładki... a to prawdziwy zawrót głowy

A tu... klik w tablicę informacyjną

Eee... no tak... 150 milionów lat w te czy we wte...

ddr-ka przy Banacha, tego roku zrobili przyzwoitą asfaltową (w miejsce wymalowanej na wertepiastym chodniku), powstał też przejazd rowerowy przez Żwirki na Pole Mokotowskie (niskobudżetowe - tylko wymalowanie przejazdu i wymiana szybek w światłach, oraz z eksperymentalnie postawionymi podpórkami). Niestety przez Grójecką przejazdu nie ma.

A przy Blue City jest stacja... Bemowo Bike (to jest dzielnica Ochota, jakby kto się pytał).

A tu testowany ostatnio model koszyka.

Na stacji nie było żadnego roweru z Bemowo Bike, same Veturilo... zresztą nic dzinego, oba systemy są kompatybilne, rowery się mieszaja i te ponad 100 rowerów bemowskich rozpływa się w ok. 3000 rowerów miejskich w Warszawie.