Wyprawa do wnętrza klonowego kasztanowca

Niedziela, 2 listopada 2014 · dodano: 02.11.2014 | Komentarze 2

Celem wycieczki było znalezienie przez lavinkę mojej skrzynki przy rowie przeciwczołgowym, ale wcześniej zahaczyliśmy o skrzynkę, którą adoptowałem od innego użytkownika, którą nazwał "Dziurawy kasztan" mimo że to klon ;-) Zabawa polega na tym, że dolna dziupla jest zbyt ciasna by wyjąć skrzynkę, więc jedna osoba musi ją wywindować do góry, a druga wyjąć przez górną dziuplę.

Tyle w teorii, tyle że skrzynka wpadła jeszcze głębiej... ostatnia ekipa reaktywowała ą w mniejszej postaci (da się wyjąć przez dolną dziuplę), a wcześniej naładowała do środka patyczków. Po wywaleniu stosu patyczków, dokopaliśmy się do skrzynki, ale nijak nie mogliśmy jej ruszyć... wpadła w kąt, a na środek nie dało się jej przeturlać z powodu krótszych patyczków zalegających na dnie dziupli, które były za głęboko by je wyciągnąć. Trzeba przyjechać z jakimś sprzętem, powyciągać patyczki, a potem powalczyć ze skrzynką... c.d.n.

Nasza ulubiona mapka :-)

Obchody Roku Chełmońskiego (powiększenie)

Rozwałka na skraju rowu przeciwczołgowego

Potem kawałek serwisówką przy Gierkówce... myśleliśmy że tam jakiś karambol, bo z daleka słyszeliśmy sporo samochodów na sygnale. Sprawa częściowo się wyjaśniła na parkingu w Krzach Dużych. Stały tam trzy autokary, sporo osobówek i  kilkanaście nysek policji... poza tym mnóstwo policjantów z oddziałów prewencji (w kaskach i z tarczami) i chyba kibole. Mecz dziś jakiś, czy ustawka?

Potem na Radziejowice, gdzie zahaczyliśmy o cmentarz i zrobiliśmy rozwałkę w parku i myk do domu... w Międzyborowie narada, czy jedziemy prosto do domu, czy robimy pętelkę przez Kozłowice (po drodze nam zrobili nam nowy asfalt*... znaczy te odcinki których w ostatnich latach jeszcze nie wyasfaltowali).
- A która godzina?
- Na liczniku mam 16:40 starego czasu... to teraz będzie 15:30

*) do Werrony - możesz juz jeździć na autopilocie, znaków roboty drogowe itp nie zdjęli, ale góra żwiru rozprowadzona równomiernie i pokryta asfaltem, nie zagraża już zdrowiu