Z wiatrem za Wisłę

Niedziela, 28 września 2014 · dodano: 01.10.2014 | Komentarze 8

Dzielna koparka robi mostek na beziminnej rzeczce, która jest dopływem Zielonej... a ta jest dopływem Czarnej. Jakim więc kolorem nazwać rzeczkę?

Myk, myk i jesteśmy na eSeŁce

Dołem na Łuków, a górą jadom na Radom...

Świeży transport żwirku

Mostek na Czarnej, a obok kapliczka. Miejsce dosyć urokliwe, niestety świadczy negatywnie o kulturze niektórych lokalsów - mnóstwo śmieci, rozjeżdżone przez quady.Tu była skrzynka, ale gdy chcę sprawdzić mostek, podjeżdża akurat jakiś koleś z synem na quadach, mam nadzieję że zaraz sobie pojadą, ale nie - koleś próbuje przejechać przez rzeczkę i utyka w korycie.
No nic, kawałek w bok robię sobie postój z kawką i kanapkami, niestety quad hałasuje, ale za to mam ubaw bo koleś bardzo dłuuugo próbuje się wydostać z koryta, a bluzgi lecą ;-P W końcu udaje im się wydostać i odjeżdżają, a ja sprawdzam pierwotną miejscówkę - pusto. Podejmuję więc decyzję o reaktywacji i  stosuję maskowanie jako śmieć, sądząc po okolicy w takiej postaci ma największe szanse przetrwania. W międzyczasie przyszła też pani chyba opiekująca się kapliczką i się zaśmiała że ja chyba tu biwak robię ;-)

Wracam na eSeŁkę

A potem wbijam się PeGieeRu

I znowu eSeŁka... we wkopie, bo pokonuje lokalne wzniesienie

A tu eSeŁka już w Górze Kalwarii, już jednotorowa przed mostem, oraz we wkopie, bo musi zjechać nieco w dół do Wisły ze skarpy wiślanej.

Koszary w G.K.

Pomniki, jeden dotyczący forsowanie Wisły 1945, a drugi dekorację orderami przez Piłsudskiego w 1921

Znów eSeŁka, most na Wiśle... po kolei przejechały trzy pociągi, a potem spokój gdy przechodziłem (a trochę przejeżdżałem) mostem na drugą stronę

Otwock - magistrat... miałem zamiar złożyć petycję o wymianę nawierzchni starych śmieszek rowerowych na asfaltowe (o których było dzień wcześniej), oraz zrobienie przejazdów... ale o tej porze i to w niedzielę nie przyjmowali z powodu zamknięcia. Wjazd do Otwocka był takim wertepem, ale potem w centrum miłe zaskoczenie - asfaltowa ddr-ka, a jednak idzie w dobrym kierunku

A potem w pociąg i na Wschodnią

Na Wschodniej dowiedziałem się co to oznacza opóźnienie z przyczyn technicznych, a takie złapał (35min.) Flirt z Mrozów... otóż w pociągu odbywała się interwencja policji, która na koniec wyprowadziła jednego kolesia.

Poza tym zinwentaryzowałem ddrkę  od strony Lubelskiej, a ta  składa się głównie z samych końców i da się nią dojechać w zasadzie tylko do stojaków

Swoją drogą śmiesznie to wygląda jak jedno zakończenie doprowadza pod tunel, w którym jest zakaz jazdy rowerem... w sumie mogliby zrobić przejazd rowerowy w jednym z trzech tuneli... zdaje się, że już znieśli przepis o zakazie wprowadzania roweru na tereny kolejowe jeśli się nie ma zamiaru go przewieźć pociągiem.

Kategoria >100, mazowieckie

| 15:34 poniedziałek, 6 października 2014 | linkuj Po tej okolicy kiedyś jeździłam z Wallsonem, ale wtedy koszary jeszcze były zamkniete, PGR chyba mniej zrujnowany. Ale do tego mostka betonowego nie dotarliśmy.
| 19:12 czwartek, 2 października 2014 | linkuj O, zakaz wjazdu quadami :) faktycznie idzie ku lepszemu - teraz czas na "zakaz latania dronami"!
Gość wariag | 13:47 czwartek, 2 października 2014 | linkuj @Meteor - podziękował :)
Zrewanżuję się informacją, że "tu kieruj broń" wskazuję na wartownię. A skoro wartownia to i zapewne ancel.
| 10:16 czwartek, 2 października 2014 | linkuj http://tomi.blox.pl/2008/08/Flirt-z-Flirtem.html
Gość wariag | 09:15 czwartek, 2 października 2014 | linkuj Co to jest "Flirt z Mrozów" ?
| 20:54 środa, 1 października 2014 | linkuj Jeszcze Google Street View, choć pewnie mam gdzieś i zdjęcie... link
| 20:49 środa, 1 października 2014 | linkuj http://www.opencaching.pl/upload/9007F3F7-3FC9-F1D0-DEE7-6FC5843C056C.jpg
| 20:42 środa, 1 października 2014 | linkuj No popacz Pan... a zakazu wjazdu quadami niegdzie nie ma! ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bedza