Kondycyjna z koszyczkiem

Czwartek, 4 września 2014 · dodano: 08.09.2014 | Komentarze 1

Czwarty dzień z rzędu do lasu, Kluska już chyba już ie wyrobiła  kondycyjnie... ale o tym dalej. Dziś zamiast kubełka, na grzyby był... koszyczek! A pierwszego grzybka znaleźliśmy nie zsiadając z roweru.

No a potem w las i zbieramy grzyby

No i drzewa... drzewa trzeba przytulić

Potem wleżliśmy w trawiastą polankę i zaczęły się problemy... bo Kluska chciała iść sama, ale było trudno i się co chwila przewracała, a jak chcieliśmy ją przenieść albo pomóc w chodzeniu to się awanturowała. Poszedłem po jakieś żarcie i picie na poprawę morale, ale w międzyczasie Kluska zebrała tęgoskóra i nie dawała go sobie odebrać, a gdy lavinka ukradkiem go wywaliła z koszyczka, Kluska się zorientowała i była wielka awantura... wkrótce dotarłem od rowerów z prowiantem i nieco załagodziłem kryzys.

A potem ruszyliśmy na obchód dróżek...

W sumie zebraliśmy głównie czubajki, ale było też trochę podgrzybków i kozak.

Ale Kluska była już chyba zmęczona kolejnymi wycieczkami do lasu, bo była nieco bardziej marudna, szybciej dała się wyciągnąć z lasu, w domu odmówiła kąpieli (kolejna awantura... a po poprzednich wizytach w lesie rekordowo długo siedziała w wannie i nie dawała się wyciągnąć), a potem zaraz bardzo wcześnie usnęła... i spała 11 godzin.