Na eSeŁkę i nad Pisię

Środa, 27 sierpnia 2014 · dodano: 28.08.2014 | Komentarze 6

Wizyta serwisowa na eSeŁce... otóż jedna ze skrzynek ucierpiała podczas wycinki, drwale ścięli drzewo na wysokości dziupli w której była skrzynka, skrzynka ucierpiała, ale nadal była na miejscu i ekipa z Łodzi ewakuowała ją w bezpieczne miejsce. Dziś zabrałem ją do serwisu.

Poza tym spotkałem Pana Mariana w koparce na torach ;-) wiózł szynę... czyżby remontowali nieczynny tor między Puszczą Mariańską a Mszczonowem?

O, a tak ładnie jest zarośnięty ten tor pod Mszczonowem

Stacja Mszczonów... po starych podkładach widać że jakieś roboty torowe były

Potem reaktywowałem skrzynkę "Spływ Pisią Gągoliną" , kapitam Bolko kontynuuje rejs

Co ciekawe dawne stawy rybne (PGRyb Kaczków) zostały oznaczone tabliczkami (kilk w fotkę - powiększenie), powstaje też wiatka.

| 12:13 sobota, 30 sierpnia 2014 | linkuj @wariag - kapitan chyba chwilowo zaległ w tawernie w oczekiwaniu na pomyślne wiatry

@yurek - wyrysujemy ci w wolnej chwili proponowaną trasę... ale zawsze to miło coś ciekawego po drodze obejrzeć, albo zrobić sobie jakąś rozwałkę na ławeczce przy kościółku, dworcu, czy innym pałacu :-)
| 21:02 piątek, 29 sierpnia 2014 | linkuj Dzięki, ale tak naprawdę to mi wszystko jedno gdzie jadę. Wystarczy zaliczyć gminę bo mam tam dziury:)
| 20:50 piątek, 29 sierpnia 2014 | linkuj Mogę tylko w skrócie napisać, żebyś nie jechał z Puszczy Mariańskiej lasem, bo są ścinki i nawet góralem trudno się przebić. Niestety trasa Puszcza Mariańska-Żyrardów wiedzie głównie szosą ze Skierniewic, a tam nie ma pobocza i jest spory ruch. Co roku przybywa jakiś krzyż na poboczu :(
My często objeżdżamy ten rejon i przebijamy się w kierunku Mszczonowa i potem małym skrótem przez żwirownie pod Wręczą. A Baranów najlepiej dostępny jest z Izdebna Kościelnego i dalej trzeba skręcić na Holendry Baranowskie (na zachód), przebić się przez autostradę górą i dalej zygzakiem zawsze jeździmy przez Nowe Kozłowice. Był tam przez chwilę wertep, ale go ostatnio ładnie wyasfaltowali. Tak naprawdę zależy skąd dokąd chcesz jechać.
| 17:34 piątek, 29 sierpnia 2014 | linkuj W Waszych okolicach została mi do zaliczenia gmina Puszcza Mariańska i Baranów i liczę na pomoc w wytyczeniu trasy przejazdu, najlepiej po asfalcie i żeby nie wracać tą samą drogą i żeby wyszło <150km. Znacie te tereny jak nikt inny, macie rowerami przejechane wszystkie drogi jak mniemam
Gość wariag | 13:42 piątek, 29 sierpnia 2014 | linkuj Stopy wody pod kilem kapitanie dalniewo pławanija :)
| 14:58 czwartek, 28 sierpnia 2014 | linkuj O, szkoda że kubek się potłukł. A kapitanowi Bolko życzymy dalekiej żeglugi! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namoc