Gmina Nadarzyn... i inne

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 14.07.2014 | Komentarze 9

Gdzie by tutaj dzisiaj pojechać... rzut okiem na ICM - wiatr zachodni, rzut okiem na mapę OC - w rejonie Nadarzyna mamy parę skrzynek, no to jedziemy.

Przybycie do Nadarzyna zameldowaliśmy w urzędzie gminy... budynek zajął 5. miejsce w konkursie na Makabryłę Roku 2011 (info), jak przeczytałem wypowiedź Piechocińskiego, to oplułem się ze śmiechu.

Co prawda gminę mamy już zaliczoną, ale i tak taką fotkę zaliczającą wykonaliśmy

Następnie pojechaliśmy zająć nasz pokój w Żabim Hotelu

Potem ruszyliśmy na zwiedzanie muzeum motoryzacji

A strażniczo ochotnicza orkiestra dęta
Robi nam papparara

Jadę patrzę, a-leją zasłużonych! Aż się odcisnęło B jak Gmina Brwinów

Kapliczka ładna, ale niedługo tej ciekawej "rzeźby" nie będzie widać spod sztucznych kwiatków, misiów, różańców... ot wsiejskie poczucie estetyki.

Przekraczamy Granicę... jako że wewwnątrz EU, to na dowód

A tę tabliczkę chyba wczesną wiosną stawiali

GeoKapsel #2 :-)

Eee...?

Populacja krasnoludków spada, zadbaj oczystość w lesie sam!

Kaczy Staw w Pruszkowie po remoncie... ostatnio jak tu byłem to akurat trwała wielka rozpierducha

Przejazd kolejowy pod Błoniem, czekamy aż przejedzie osobówka Kolei Mazowieckich

Szlaban się nie otwiera, pewnie coś z drugiej strony jedzie... a tak, TLK śmignęło

Ale nadal szlaban zamknięty... po jakiś czasie wypatrzyliśmy światełka, ale jak ich wypatrywaliśmy to z drugiej strony znienacka przejechał InterRegio

W końcu i światełka zamieniły się w kolejne TLK, a szlaban się wreszcie podniósł... i tak niezła kumulacja

Kategoria >100

| 20:51 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Nie tyle gubić, co zaszywać w melinie (nie mylić z maligną)
| 20:37 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Ci Felaszowie to z tego, co widzę są potomkami Menelika. A Meneliki lubią się gubić ;)
| 20:03 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj To ciągnąc temat

albo

Podoba mi się fragment o 10 plemionach, które zgubiły się w czasie wygnania... widać niezły krzal był, albo w czasie jakiegoś koszenia jara (największe koszenie jara, to chyba przejście Morza Czerwonego... ciekawe jaki numer blachy miał Mojżesz ;-)).

"Docierające do Izraela informacje na temat „zimbabweńskich Żydów” przez długi czas traktowane były z przymrużeniem oka. W biednych państwach Trzeciego Świata co pewien czas pojawia się bowiem kolejne „zagubione plemię Izraela” (zgodnie z żydowską tradycją w VI wieku p.n.e. podczas wygnania z Judei zgubiło się dziesięć żydowskich plemion)."
| 19:47 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Kiedyś miałem kolegę, który dumnie sam siebie określał jako "rasistę, ale radykalnego". skomplikowana historia, zwłaszcza, jeśli dodam, że był wówczas gorącym kibicem holenderskiej drużyny piłkarskiej - i to tylko dlatego, że grał w niej niejaki Aron Winter - czarnoskóry Żyd. Sęk w tym, że ów Aron sam to podkreślał w licznych wywiadach, więc kolegę "rasistę, ale radykalnego" tak to ujęło, że nikomu więcej nie chciał kibicować, jak tylko Holandii - i to rzecz, pardąs, jasna - wyłącznie ze względu na piłkarza Wintera.
| 11:50 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Tutaj była umyta i bezbłotna :)
| 11:04 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Jaka syrenka? Nimfa błotna przeca!
| 10:12 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Sandałka już umyć z błota nie można? ;P
Gość wariag | 09:31 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Widzę, że pani Lavinka dorabia sobie "po godzinach" jako syrenka kopenhaska dla ubogich ;)
| 20:55 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Znaleziskiem dnia okazały się kapsle :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes