avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 109021.10 km z czego 15592.85 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.91 km/h

Wujku To Mi ratuj!

Wtorek, 3 stycznia 2012 · dodano: 03.01.2012 | Komentarze 12

- Tu wujek To Mi, co się stało?
- Skrzynka chyba zginęła!
- Zaraz tam będę!

Żyrardów - Studzieniec - Puszcza mariańska - Kamion - Samice - Ruda - Bartniki - Franciszków - Jesionka - Sokule - Działki - Żyrardów

Pierwsza skrzynka, to ta w Studzieńcu obok cmentarza. Skrzynki faktycznie nie ma... a ponadto krzyży na bezimiennych mogiłach jakby mniej. Może źle zapamiętałem... ale nie, po chwili odkrywam na cmentarzu ślady ogniska. Ktoś rozpalił ognisko na cmentarzu (najpewniej młodzież z pobliskiego zakładu poprawczego), a za opał służyły drewniane krzyże. Normalnie się scyzoryk w kieszeni otwiera :-(

Kolejny przystanek, to Puszcza Mariańska i miejsce pierwszej Pocztówki. Na miejscu okazuje się, że... jest remont bocznicy! Pośredni etap skrzynki znajdował się w miejscu robót, więc nie miałem go jak ewakuować, ale na szczęście skrzynka finałowa była na miejscu i udało mi się do niej dostać, ewakuowałem ją... tak więc fałszywy alarm - skrzynka nie zginęła, ale dobrze że tutaj przyjechałem.

Takie coś po drodze

Następny w kolejce jest młyn koło Samic. Tutaj miałem informację, że skrzynka przemoczona, zabrałem ją więc ze sobą do wysuszenia i obejrzałem potencjalne miejscówki... niestety na górne piętra młyna już jest dosyc niebezpiecznie wchodzić.

A skoro już tu byłem, to zajrzałem do pobliskiej skrzynki niedaleko mogiły z I wojny. Skrzynka przy okopie ma się świetnie, zabrałem 3 GeoKrety, a jednego wrzuciłem.

Następna skrzynka, która miała niedawno nieznalezienie, to lavinki Górka Bobslejowa (a właściwie tor MTB). Początkowo nie mogłem znaleźć, bałem się że też zginęła, bo na górce ślady po ogniskach i dużo śmieci. Ale po dłuższych poszukiwaniach udało się. W czynie społecznym wywiozłem stąd pół tuzina PETów.

Dobrze, że drogę znałem na pamięć, bo gdybym próbował jechać szlakami, to mógłbym zabłądzić z powodu braku oznaczeń, które zostały zerżnięte.

Jeszcze fotkagrodziska nad Rawką... korzystając z tego, że nie ma liści i w ogóle cokolwiek widać

wariag 1958 | 15:46 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Wujek To Mi się nie spieszyć, wujek To Mi to przemyśleć ;) Jaka tam u wujka relacja długu prywatnego do produktu wujkowego brutto, hę ?
| 15:15 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Ojtam, przecież w swoich działaniach powstrzymam się od "Naruszania Stanu" ;-)

No chyba ze nadepnę na Minę Kultury i Sztuki, to przy obecnej słuzbie zdrowia (nawiązując do poprzedniego wątku), faktycznie będzie ze mną cienko
wariag 1958 | 15:10 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Obawiam się, że jeżeli wujek To Mi nie uwzględni w swoim budżecie po stronie wpływów pozycji "opłata sankcyjna za nieuzasadnione interwencje" to marnie skończy ;)
| 10:20 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Kiedyś szukałem tych w Kurzeszynie i Dzwonkowicach - niestety na mapach którymi wtedy dysponowałem, były zaznaczone pod nazwą miejscowości, a lokalsi nic o nich nie wiedzieli.

Teraz wiem gdzie szukać, ale jesienią nie zdążyłem się wybrać.
| 10:17 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Zdecydowanie więcej jest do zwiedzania pod Błoniem i w Starej Rawie. A także pod Grodziskiem Mazowieckim. Temat grodzisk dość mocno absorbował mnie na wiosnę i w zeszłym roku :)
wariag 1958 | 10:00 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj @meteor - dzięki za link, to i tak więcej niż się spodziewałem, zwłaszcza że dowiedziałem się o tym (hipotetycznym) grodzisku w parku skierniewickim.
| 08:55 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Niewiele... najwięcej informacji o grodziskach nad Rawką znalazłem tutaj: link
wariag 1958 | 08:41 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Coś więcej o tym grodzisku mógłbyś napisać?
| 08:37 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj 4) już jest, ten pniak trochę podpróchniał, a mrówki chyba zniknęły z okolicy, ale to sie okaże wiosną
| 23:42 wtorek, 3 stycznia 2012 | linkuj 1)Opad szczęki związany z krzyżami spalonymi na ognisku...
2)Mam nadzieję, że nie sprzątną kluczowego elementu maskującego finał multaka.
3)Dziękować za znalezienie mojej skrzyneczki. Serio myślałam, że zginęła.
4)No i to grodzisko, bez praktycznie żadnej miejscówki na skrzynkę :(
| 22:26 wtorek, 3 stycznia 2012 | linkuj W tej sytuacji nawet Obecny Metal moze nie uchronić przed Nawrotem Cholery
| 22:21 wtorek, 3 stycznia 2012 | linkuj uch, ogólna rozpierducha...źle się dzieje w nadrawkowej krainie :(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu