Pierwsza letnia wycieczka

Środa, 11 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 2

Zyrardów - Budy Mszczonowskie - Mszczonów - Osuchów - Cychry - Teodorówka - Jeziórka - Osieczek - Teodorówka - Cychry - Osuchów - Mszczonów - Wręcza - Żyrardów

Pierwsza letnia, bo pierwsza z termosem mrożonej kawy, w sandałkach i koszulce bez rękawów...

Stacja Mszczonów wita

Nowa skrzynka - mała drewniana chatka w krzakach

Jaz na Jeziorce - mamy FTFa

Młyn na Jeziorce - to nie tam

Przeprawa przez Jeziorkę - w drodze do skrzynki Meli

Mazowieckie krzyże, mazowieckie drogi...

| 12:41 piątek, 13 maja 2011 | linkuj A faktycznie Cychry, już poprawiam... Jak czytałem mapę z mapnika w czasie jazdy to mi te Chychry wyszły ;-)

Rzeczywiście przejeżdżaliśmy obok tej Galerii. Jak wracaliśmy, to wyjechaliśmy tym asfaltem wprost na Galerie właśnie.
AmbasadorWierch
| 07:32 piątek, 13 maja 2011 | linkuj O! Jeziorka górna, moja ulubiona ostatnio. Jaak miło ;-)
Ale jechałeś raczej przez Cychry, a nie przez Chychry - co najwyżej z wysiłku można się "uchychrać", jeśli się narzuci za duże tempo.
A chcę jeszcze dodać, że naprzeciwko jazu prawie, po drugiej stronie Jeziorki, niż Teodorówka, znajduje się stara chałupa w miejscowości Wilczoruda-Parcele, a w tejże - miejsce magiczne, galeria "Obok". Coś tak absurdalnego na takim zadupiu, a przy tym z klimatem, dzieła sztuki różne, aczkolwiek świeczniki osobliwie ciekawe mają (nabyłem dwa). I tort dobry pieką. I z Panią Artystką można ciekawie pogawędzić o różnych sprawach i o spływie Jeziorką stąd do Wisły; z Panem Artystą mniej, bo on tu siedzi na ziemi, a przecież jednocześnie fruwa w przestworzach i anioły łapie (cytat z pamięci, ale chyba widać, że "Austeria"...). Także zachęcam w przyszłości do przejazdu przez Wilczorudę.
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal