Jagody i Bubble Berry Coffee

Środa, 28 czerwca 2023 · dodano: 31.07.2023 | Komentarze 3

Przekąska w czasie zbierania jagód - kanapki z serkiem lub dżemem i jagodami, to już od dawna stały element jagodobrania. A oto mój nowy wynalazek, czyli leśna odmiana Bubble Coffee, gdzie tapiokę zastąpiłem jagodami i nazwałem Bubble Berry Coffee.

Bubble Berry Coffee

To była wersja testowa w lesie, zaś w domu przygotowałem w szklance, by prezentowała się w całej okazałości. Poza tym trochę poeksperymentowałem i wnioski są następujące:

- jagody pływające - jeśli chcemy by jagody pływały, wystarczy podczas mycia wybrać te, które unoszą się na wodzie,
- jagody opadające na dno - trudniej będzie, jeśli chcemy by jagody opadły na dno, gdy wsypiemy te które podczas mycia utonęły, to w kawie jedynie część z nich opadnie, a część będzie pływać (ale moim zdaniem lepsze jest kawa z pływającymi jagodami),
- jagody mrożone - można użyć mrożonych jagód, nawet w chłodnej kawie szybko się rozmrażają, świeżo mrożone smakują praktycznie tak jak świeże, nie próbowałem jeszcze długo mrożonych... mrożonych jagód można użyć przy przygotowywaniu kawy mrożonej.

Kawa jest nadal w fazie testowej, eksperymenty trwają, więc może jeszcze jakieś wnioski mi się nasuną.

Bubble Berry Coffee

A co tam jeszcze w lesie poza jagodami? A na przykład taki chrząszczyk, zdaje się że złotka jasnotowa.

Motylek na paproci

Z kwiatków taki żółty

| 21:23 wtorek, 1 sierpnia 2023 | linkuj @huann - ja już sprawdziłem, całkiem dobre połączenie, szczególnie na zimno np. w kawie mrożonej

Chrząszczyk zaiste ozdobny, parę razy przypadkowo zjadłem jagody ozdobione jakimś pluskwiaczkiem... noo, nie było to przyjemne przeżycie ;-)
| 23:44 poniedziałek, 31 lipca 2023 | linkuj Kawa tak i jagody też tak, ale tak jedno z drugim to dopiero musiałbym sprawdzić, czy też tak :) Żuczek z fotki doskonały do ozdobienia gotowego kawo-jagodowego dania, byle nie zapomnieć go zdjąć przed konsumpcją ;)
| 23:14 poniedziałek, 31 lipca 2023 | linkuj Kawa(ł) (ja)godnych eksperymentów :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azega