avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108974.75 km z czego 15591.05 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.91 km/h

Gorąca niedziela

Niedziela, 23 kwietnia 2023 · dodano: 26.04.2023 | Komentarze 5

Jak dla mnie, to trochę za gorąco się zrobiło.

A tymczasem - Jaszczur K

Spotkałem też łosia... na tym zdjęciu w głębi jest łoś.

Chodzić po bagnach i nie spotkać łosia, to jak być w Paryżu i ni widzieć Krzywej Wieży w Pizie.

Bagienko, aczkolwiek tym razem darowałem sobie łażenie po nim, upał trochę odbierał mi chęci do różnych aktywności.

Jeśli chodzi o zwierzaki, to jeszcze spotkałem stadko czterech dzików. A właśnie, przypomniałem sobie, że ostatnio jak jechałem leśną ścieżką, to z krzaków nawarczał i nachrumkał na mnie paskowany warchlaczek... fotki oczywiście nie ma, bo nie zatrzymywałem się, tylko pospieszyłem dalej, żeby nie mieć bliskiego spotkania z mamuśką, która mogła zaraz przyjść do młodego.

A tu żywica spływająca po sośnie, z którego jakiś zwierz zdarł trochę kory... może ten łoś.

W ostatnich miesiącach, jak jest ciepło i słonecznie, to stojąc pod sosną można usłyszeć trzask. To otwierają się szyszki. Tylko trudno takiemu zjawisku zrobić zdjęcie... ale tym razem, zwłaszcza gdy powiał wiatr, widać było błyszczące w słońcu, opadające nasionka. Oto one.

Czarna jagoda kwitnie

Świdośliwa też zaczyna

I czeremcha zwyczajna

A ze spróchniałego pniaka wylazł taki oto tajemniczy robal

\\

Krocionóg w postaci spirali

| 19:15 czwartek, 27 kwietnia 2023 | linkuj @huann - jeśli tyle ile nóg u krocionoga, to nie aż tak bardo dużo lat nam zostało ;-)
| 23:19 środa, 26 kwietnia 2023 | linkuj Każda galaktyka ma w środku czarną dziurę, ale nim w niej ostatecznie zniknie, to miną lat świetlnych... krocie ;)
| 23:19 środa, 26 kwietnia 2023 | linkuj W TVP by pewnie powiedzieli, że jak coś spada rodakowi na łeb, to trzask!owski (już nie wspominając o tu-sq), ale na szczęście jesteśmy na fajnym blogu i wiemy, jaka jest prawda :)

Zazdro wielkie łosia. Dziczków w sumie też :) Jaszczur piękny.
| 23:06 środa, 26 kwietnia 2023 | linkuj @huann - A, no to cieszę się, że pomogłem rozwikłać zagadkę :-) Dla mnie krocionogi i inne stwory to takie paleostwory z odległej przeszłości... i jeśli to rzeczywiście model Naszej Galaktyki, to lepiej by nie znikał w czarnej dziurze ;-)
| 21:48 środa, 26 kwietnia 2023 | linkuj No właśnie siedząc na tarasie działkowym zastanawiałem się ostatnio, co to tak trzeszczy w koronach drzew. Obstawiałem jakieś robale, tu proszę - miejscowe szychy!

Krocionogi to kosmiczne stwory - ten np. naśladuje naszą galaktykę :) Obstawiam, że w końcu zniknie w jakiejś czarnej dziurze!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa brodk