Na Leśny Koncert

Sobota, 11 czerwca 2022 · dodano: 17.06.2022 | Komentarze 2

Wieczorem wpadliśmy na Harcerski Rajd Radziejewski, który organizuje drużyna Kluski. Kluska razem z The Tonacją śpiewała jako support zespołu Grupa na Swoim. Oto oni, w czasie próby.

Rzut okiem na fragment obozowiska.

Totem - jakiś dzikorożec, ale każdy kto to oglądał, miał inną koncepcję co to za zwierz.

Podczas próby The Tonacja miała wierną publiczność - z prawej zastęp Kluski, z lewej chłopaki z drużyny innych dziewczyn z zespołu.

A potem dołączyła wracająca z trasy rajdu jakaś drużyna.

My w międzyczasie zajęliśmy miejsca na tylnym balkonie - z dala od ludzi i głośników, za to z doskonałym widokiem na całokształt.

W końcu zaczął się koncert (posiłkuję się zdjęciami z fanpejdża rajdu i od innych rodziców).

A po rozgrzaniu publiczności na scenę wkroczyła gwiazda wieczoru - Grupa na Swoim. Jest to zespół grający generalnie piosenkę turystyczną, jedną ich piosenkę nawet znamy, drugą kojarzymy, a z koncertu przywieźliśmy jeszcze ze dwie. A sam koncert bardzo fajny, Klusce też się podobał i z przyjemnością zostaliśmy do końca. To chyba pierwszy koncert, na którym byliśmy w hamaku.

Na zakończenie, dziewczyny które dotrwały do końca, mogły zaśpiewać ostatnią piosenkę razem zespołem.

A rano zdążyłem jeszcze wykręcić pętelkę motylkową.

Z nowości - paśnik goździeniak

I takie coś

A poza tym była przeplatka atalia

Dosyć zmaltretowany i chyba uprany w deszczu czerwończyk uroczek

Wygłoba koniczynówkav

Oraz dyblik liniaczek

A poza tym trafił się taki oto chrząszcz