Na ognisko

Środa, 27 kwietnia 2022 · dodano: 30.04.2022 | Komentarze 8

Na ognisko wybieraliśmy się jakoś od dwóch tygodni, ale albo to, albo tamto, albo pogoda nie bardzo... weekendy odpadały z definicji, bo było ryzyko że jakieś towarzystwo się tu zainstaluje, a w majówkę to już na 100%. Udało się jednak wybrać jeszcze przed majówką.

Pogoda taka w sam raz - ciepło, ale nie za bardzo, tak więc człowiek nie marzł, ale też z przyjemnością się siedziało przy ognisku... latem tak dobrze nie ma, bo nawet jak nie ma upałów, to w dzień za ciepło na ognisko, tyle co szybko upiec kiełbaskę i to na długiiim kiju, coby się nie ugotować, a potem to nawet nie ma sensu podtrzymywać ognia.

A najważniejsze, że nie padało (choć prognozy co i raz straszyły jakimiś przelotnymi opadami).

Kluska z ukulele. Zachorowała na ten instrument po ostatnim festiwalu, gdy się napatrzyła osoby grające na ukulele, tak więc musieliśmy jej kupić (na razie takie z dolnej półki, akurat do nauki i żeby można było zabrać w teren nie bojąc się, że się je uszkodzi). Kluska już wcześniej trochę się przymierzała do gitary, ale szybko się zniechęciła, gdy natrafiła na ścianę i trudno było o dalsze postępy... ale dzięki temu, teraz miała już parę rzeczy przećwiczone, toteż jak wzięła ukulele do ręki, to po prostu z marszu zaczęła grać. A o to chodziło, żeby coś sobie zagrać i do tego zaśpiewać.

Generalnie ukulele jest łatwiejsze od gitary - ma mniej strun, chwyty są prostsze (jest sporo na jeden, czy dwa palce... a jak się doda łatwiejsze na trzy palce, to można już naprawdę sporo sobie zagrać). A poza tym ogólnie mniejsze i dla małych rączek jest dzięki temu dużo łatwiejsze. Kluska stwierdziła, że wreszcie znalazła instrument dla siebie.

Przerwa na czytanie w hamaku.

Kępy szczawiku zajęczego - świeże listki świetne na zagrychę do kanapki.

Fijoł

Wiosna pełną gębą i wszystko kwitnie, nawet grzybki... no one to bardziej owocują... no, owocnikują, czy coś tam.

A jak coś nie może kwitnąć, to się przynajmniej rozwija.

Powrót przez rozkwiecony i zieleniejący las

| 21:32 niedziela, 1 maja 2022 | linkuj @ Meteor - hehe, nazwa jest tak samo zakręcona jak ludzie, którzy wymyślili tę imprezę :)
| 17:14 niedziela, 1 maja 2022 | linkuj W moim przypadku niemożność śpiewania dzięki organkom to błogosławieństwo dla otoczenia ;)
| 16:30 niedziela, 1 maja 2022 | linkuj @Trollking - o, niezła impreza :-) Myślałem, że to Ty od siebie napisałeś jako opis, że będzie "Cały Poznań Ukulele"... a dopiero potem guglnąłem, że to nazwa tego festiwalu ;-)
| 16:28 niedziela, 1 maja 2022 | linkuj @huann - mamy harmonijkę, ale nie chwyciło ;-) zresztą ma ona jedną zasadniczą wadę, nie da się jednocześnie grać i śpiewać ;-)
| 21:15 sobota, 30 kwietnia 2022 | linkuj Jest szansa, że ja też B(ę)DĘ, choć wstępnie wyjazd się szykuje na ten termin :)
| 21:00 sobota, 30 kwietnia 2022 | linkuj Caaały Pooooznań
Na instrumentach
Nie tylko od święta:
BDĘ !!!
| 20:46 sobota, 30 kwietnia 2022 | linkuj Ha! A w Poznaniu jest na początku czerwca największy w Europie festiwal tego instrumentu: Cały Poznań Ukulele! :)
| 20:09 sobota, 30 kwietnia 2022 | linkuj Polecam do ukulelowego kompletu jeszcze organki :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acwma