Wiosna pełną gębą

Czwartek, 24 lutego 2022 · dodano: 24.02.2022 | Komentarze 6

Słonecznie, ciepło, czyli pogoda prawie idealna... prawe, bo był dosyć silny południowy wiatr.

Ostateczne potwierdzenie, że mamy już wiosnę (no, może przedwiośnie, a na pewno nie zimę) - kwitnące podbiały pospolite.

Podbiałki nad wodą.

Zalana dawna żwirownia. Tło takie samo, ale pierwszy plan różny.

Sama woda pomarszczona wiatrem

Ruiny pałacu we wręczy

Tu też oznaki wiosny

Z ziemi też wytrysnęła zielenina

Złoć żółta jeszcze nie kwitnie, ale pączki już ma, to już chyba kwestia dni.

Chałupka z kwitnącą leszczyną (z lewej), tym razem bez zbliżeń, ale kotki leszczynowe już tu były ostatnio.

A to kolejny efekt ostatnich wichur, jak przed weekendem tędy jechałem, to ten znak jeszcze normalnie stał.

To drzewo nad Pisią też jeszcze stało, choć kilka obok już leżało... w ogóle poza tą topolą na zdjęciu, pozostałe padłe drzewa były już próchniejące i kwestią czasu było kiedy padną. A padły wyjątkowo dobrze przegradzając ścieżkę, którą często jeżdżą motory, cieszy że nie będą mogły pierdzieć na tej trasie, a piesi sobie poradzą, oby tylko leśnicy nie zlecili sprzątnięcia tych drzew (zwłaszcza że drewno spróchniałe, albo niezbyt wartościowe).

Nad samą Pisią drzewa sobie leżą i nie są usuwane, tyle że to w dolinie, zobaczymy jak będzie na skarpie. Aha, tipi stoi, tylko że częściowo odcięte od świata przez wodę i dojście utrudnione.

Na koniec jeszcze kotki z tej powalonej topoli.

| 16:48 sobota, 26 lutego 2022 | linkuj @Trollking - tak, zasadniczo na blogu nie zajmuję się wydarzeniami w kraju i na świecie, rzadko mi się zdarzy jakaś wzmianka, ale też tylko wtedy gdy mam jakieś zdjęcia na temat.
| 23:02 czwartek, 24 lutego 2022 | linkuj Z wpisu powiało optymizmem :) I niech tak pozostanie...
| 20:35 czwartek, 24 lutego 2022 | linkuj @huann - no w sumie... aczkolwiek kwiatkowycieczki to raczej wtedy, gdy tych kwiatków jest więcej :-) Te kotki jeszcze nie rozkwitły, więc i są bezpieczne... na razie.
| 20:34 czwartek, 24 lutego 2022 | linkuj @Marecki - to fakt, wiatr ze wschodu potrafi zmrozić
| 20:02 czwartek, 24 lutego 2022 | linkuj Czyli pierwsza w tym roku kwiatkowycieczka!

Od leszczyn kicham już drugi tydzień, ale te świeże kotki na upadłej topoli to dziś nawet zdzierżę, bo w kontekście wydarzeń bardziej światowych niosą jakąś nadzieję...
| 19:50 czwartek, 24 lutego 2022 | linkuj Znakomite wiosenne fotki i ta zalana żwirownia.. Zimy w pogodzie nie widać, niestety ze wschodu nadciągają inne zimne klimaty :(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiep