avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108781.00 km z czego 15566.35 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.91 km/h

Do trzech śnieżyc sztuka

Czwartek, 20 stycznia 2022 · dodano: 20.01.2022 | Komentarze 11

Na dziś były zapowiadane śnieżyce i spodziewałem się, że gdy wstanę rano, to za oknem będzie biało... a tu zdziwko, wcale nie! Owszem nad ranem trochę musiało śnieżyć, bo widziałem na niektórych chodnikach cieniutką warstewkę świeżego śniegu, ale poza tym prawie cały stopniał.

Tak więc nie musiałem się przebijać przez jakieś breje do sklepu (choć ciut mokro było) i mogłem w cywilizowany sposób rowerem pojechać po bułki. Gdy wracałem (naokoło oczywiście) coś zaczęło lekko prószyć, ale zaraz przestało - to była druga fala śnieżyc, ale Żyrardów tylko leciutko zahaczyło. Skoro tak, to postanowiłem popołudniu jeszcze pojeździć korzystając z korzystnych (jeszcze) warunków drogowych.

A oto kadr z lekkim prószeniem i kotem.

Pojechałem przez Międzyborów sprawdzić jak wygląda nasza stała trasa - Park Procnera trzeba omijać, bo śmieszka i obok droga leśna zalodzone i zawalone różnymi gałązkami. W samym Międzyborowie nadal trwa usuwanie skutków poniedziałkowej nawałnicy - na tej uliczce za torami nadal nie mają prądu:

Dojechałem do Jaktorowa, zajrzałem do biblioteki i powrót... dotąd było mniej więcej z wiatrem, ale po nawrotce pod wiatr, a wiało... co ja mówię, cały czas wieje dzisiaj zdrowo. Oj ciężko się jechało, p za tym zaczęło trochę śnieżyć. Wkrótce przestało i myślałem że z trzecią śnieżycą się udało i znów ledwie nas tylko zahaczyła.

Świeży śnieg z trzeciego podejścia:

Zrobiłem sobie postój przy szkielecie wiaduktu kolejowego CMK Północ. Jak widać, jest tam dużo śmieci śmieci, bo jak powszechnie wiadomo, że Polak traktuje pobocza (zwłaszcza nieużytków, czy w lesie) jako wysypiska śmieci.

O, a to coś nowego:

Niedługo po tym jak ruszyłem, znów zaczęło śnieżyć, bo to co było parę minut wcześniej to była tylko zapowiedź trzeciej dziś śnieżycy. No, tym razem nas nie ominęła i rozpadało się na dobre, niezbyt lekko się jechało, bo rypałem pod wiatr i ostro smagało mnie po twarzy.

A co tam, selfiaczka se strzeliłem.

I drugiego, gdy dojechałem do wydm w Międzyborowie.

Na wydmach śnieżyca zelżała, lekko tylko prószyło. Na bocznych drogach bardzo dobrze się jechało po takim świeżym śniegu, nawet na gruntówach, ale tam trzeba było ostrożnie, ze względu na lód pod spodem.

Na głównych drogach i ulicach w mieście zaczęło się jednak robić trochę brejowato. Oto brejówka-czteropasmówka.

A teraz, gdy robię wpis, właśnie się zaczyna czwarta śnieżyca.

| 17:16 piątek, 21 stycznia 2022 | linkuj Masz chłopie zdrowie, selfie wymiata :)
| 21:47 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj Ja, gut!
| 21:07 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj Latem to będę Międzyborówkowy
| 20:42 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj A jakbyś założył od góry i od dołu coś bordowego, to byłbyś Międzybordowy ;)
| 19:54 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj @Trollking - tylko będą ciągłe pomyłki ;-)

@huann - jakbym się ubrał na czarno, to byłby Dziad Czarnoborowy (od dawnej nazwy - Czarny Borek).
| 19:47 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj Łoo, Dziad Międzyborowy! ;D
| 19:29 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj Myślę, że masz przygotowane :)

O, w sumie mam nawet dla Ciebie skrót: PCR (Pan Cały Rok) - takie na czasie :)
| 19:23 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj O, to muszę przygotować wdzianko na każdą porę roku ;-)
| 19:21 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj Możesz być Panem Rokiem :)
| 19:18 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj @Trollking - Tak mówisz? No to jakby znów Pan Zima, Pan Wiosna, Pan Lato i Pan Jesień zasiedzieli się przy brydżu, to mogę iść na zastępstwo ;-)

Determinacja polegała na tym, że musiałem jakoś wrócić do domu ;-) Jakby było tak od samego rana, to bym się nie wybrał, a że złapało mnie na drodze... liczyłem że kolejne śnieżyce przyjdą później, ale nie żałuję, ciężko ale fajnie było.
| 19:02 czwartek, 20 stycznia 2022 | linkuj Hehe, można by Cię wynajmować do personalizacji zimy. Pana Zimy na przykład :)

Brawo za determinację - ja dziś odpuściłem, bo lód z Twoich ostatnich zdjęć był u mnie od samego rana.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz