avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108236.15 km z czego 15464.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Pisiowanie cz. 1

Środa, 31 marca 2021 · dodano: 02.04.2021 | Komentarze 13

Z okazji tego że gorąco, postanowiliśmy schować się w lesie i słusznie, w godzinach wczesnopopołudniowych na słońcu było za gorąco, w cieniu zaś ok.

Robal dnia - biegacz złocisty (tak mi się wydaje, bo doczytałem się że ten prowadzi dzienny tryb życia, a bardzo podobny biegacz zielonozłoty to dla odmiany owad nocny).

Woda w Pisi zimna, ale to nie odstrasza Kluski, choć trzeba było się przyzwyczaić.

Dobra, raz kozie śmierć!

Ekspedycja w górę Pisi

Tutaj jeszcze na sucho, ale kawałek dalej odbyło się wodowanie Kluski na głębinie, na szczęście byliśm,y przygotowani i mieliśmy zapasowe ubrania.

Kluska zrobiła kubełkowe akwarium z nartnikami, które łapała w rzece (oczywiście na koniec je wypuszczaliśmy).

Lekcja przyrody

Skubane łaziły po ściankach, trzeba było przykryć, by nie pouciekały (było trochę daleko od wody i nie byliśmy pewnie czy dadzą radę do niej dotrzeć).

Ze zwierzątek były też żaby

W tym bajorku z żabami Kluska złapała takie coś. Podejrzewamy, że jakaś kałużnica, albo kałużnik, czy też coś innego z rodziny kałużnicowatych (co by nam pasowało, bo rzeczywiście znalezione w kałuży). Jednak to identyfikacja tak na oko, bo równie dobrze może być z zupełnie innej rodziny.

Było całe mnóstwo cytrynków, oczywiście to nie były pierwsze cytrynki w tym roku, towarzyszą nam od pierwszych ciepłych dni tej wiosny. Jednak dziś latały wszędzie, w zasadzie wystarczyło się rozejrzeć i zawsze jakiś był w zasięgu wzroku (a zazwyczaj kilka). Przelatywały czasem jakieś ciemniejsze motyle, ale nie udało mi się żadnego obejrzeć (a co dopiero sfocić) z bliska.

Latolistek cytrynek i śniadanie (możliwe że drugie, trzecie, lub czwarte) na złoci żółtej).

Śjimaciek (podpis wg Klu)

A taki robal zainteresował się naszą herbatką

No i na koniec robal dnia - biegacz zielonozłoty!

| 12:04 wtorek, 13 kwietnia 2021 | linkuj @lavinka - no przecie przywiozłem, tylko zdążył się zmienić w pleśniowy ;-)
| 19:58 czwartek, 8 kwietnia 2021 | linkuj A z tym bombardowaniem to może warto przemyśleć? Zgłaszam Luboń do testów! :)
| 11:41 czwartek, 8 kwietnia 2021 | linkuj Ej, a obiecałeś, że kupisz serek, jak będziesz przelatywał obok Jowisza, tam jest fajny market z serkami z Aldebarana ;)
| 11:24 czwartek, 8 kwietnia 2021 | linkuj @Trollking -Nie no, jakbym był takiem naprawdę makrometeorem, bolidem, to jeszcze bym dokonał bombardowania jakiegoś miasta, albo i wybił w jego miejscu krater ;-)
| 18:17 wtorek, 6 kwietnia 2021 | linkuj No to może Makrometeor? :)
| 06:30 wtorek, 6 kwietnia 2021 | linkuj @Trollking - jako mikrometeor (2017) nie dolecę nawet do Ziemi, spalę się w atmosferze ;-P
| 18:16 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj Zaczynają się relacje z mikroświata. W powiększeniu. Super.

Powinieneś zmienić login na Mikroteor2017 :)))
| 16:56 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj @lavinka - chyba że to nie wolnica
| 16:55 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj @Marecki - ja też niedawno się nie znałem na robalach, a teraz... no trochę mniej się nie znam ;-) każdy napotkany robal jest okazją do poszerzenia wiedzy, chyba że nie uda się go zidentyfikować.
| 16:32 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj Znalazłam stronę na Wiki z innymi gatunkami wolnic, jest ich cała masa, ale zero zdjęć w sieci. Artykuły Wiki zagranicznej ma zaledwie kilka. Złapaliśmy naprawdę unikatowego owada na chwilę.
| 16:13 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj @lavinka - raczej nie, brakuje jej jasnej plamki na grzbiecie i jasnego paska czułków ;-)
| 15:53 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj Kluska dzielna dziewczyna :)
Super ten kolorowy biegacz.. Na robalach praktycznie się nie znam. Miło tez zobaczyć żabkę..
| 15:31 piątek, 2 kwietnia 2021 | linkuj Dziwny robal na kubku to chyba wolnica czarniawa https://tiny.pl/r2w18

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe