Z Klu na dworzec

Piątek, 8 września 2017 · dodano: 12.09.2017 | Komentarze 0

Już tydzień temu trudniej się jechało przez miasto ze względu na większy niż w wakacje ruch samochodowy... ale dziś to już jakaś masakra - ruch koszmarny, prawie co skrzyżowanie zatory, a nawet korki (w Żyrardowie!). Widać już ostatecznie pokończyły się wakacje, a szkoła zaczęła na dobre.

Stojaki rowerowe pod stacją - już w momencie ich postawienia było ich za mało (mimo że z drugiej strony budynku są jeszcze wyrwikółka, a za krzakami zadaszone wyrwikółka na starym park&ride). Teraz budują nowe p&r, za torami są już gotowe i też są zadaszone stojaki... tym razem U-kształtne. Po tej stronie jeszcze w budowie i też stojaki.

To nieco poprawi sytuację, ale moim zdaniem nadal będzie za mało - na oko nie zmieszczą się tam nawet wszystkie rowery, które w tej chwili są przypinane gdzie popadnie. Ale to tak jak z samochodami -  im więcej dróg i parkingów, tym więcej samochodów, a im więcej stojaków i ddr-ów, tym więcej rowerów (choć to oczywiście tylko niektóre z czynników).

A na torach mały przegląd taboru - piętrus (tym razem lokomotywa i wszystkie wagony od Bombardiera).

Dwa pociągi z PKP Intercity - klasyczny wagonowy ciągnięty przez EU07, oraz Dart.

Poza tym manewrowała spalinówka w barwach PKP Cargo (SM42)

No, a na koniec podjechał Impuls, do którego upchnęliśmy dziecko i babcię... papa i jedziemy się pakować na weekendówkę.