Ścieżka Zdrowia i Leśny Plac Zabaw

Poniedziałek, 3 lipca 2017 · dodano: 06.07.2017 | Komentarze 2

Dzisiaj na ścieżkę zdrowa. Przy tablicy planujemy marszrutę
- ... a potem idziemy do 3.

- 3 na mapie jest tutaj.

Zaczynamy po kolei, czyli najpierw 1.

Potem 2.

A potem... Leśny Plac Zabaw. Niedawno postawili przy 3. Najwięcej czasu spędziliśmy na tyrolce.

Ale oczywiście przetestowaliśmy wszystkie zabawki.

No i siłownię plenerową. Swoją drogą, tutaj były i dzieciaki i młodzież i dorośli i starsi ludzie, większość pieszo lub rowerowo... była też młodzież w samochodzie - przyjechali do lasu, zaparkowali obok siłowni, otworzyli drzwi i siedzieli nawet nie wychodząc z samochodu. I nie wysiedli, po dłuższym czasie pojechali dalej (może żeby posiedzieć w samochodzie przy kolejnych stacjach ścieżki zdrowia). Normalnie spacer do lasu.

Na 3 też poćwiczyliśmy.

Po dłuższym czasie poszliśmy do 4

A potem do... 7. Nie po kolei, bo widać ją było z 3.

Potem cofnęliśmy się do 6.

Oraz 5.

Stamtąd podjechaliśmy jeszcze do 8... pierwsze wizyty kończyły się tutaj na 7, bo Klu była zmęczona i wracaliśmy do domu.  Raz tylko z lavinką chyba dotarła do 8 i 9.

Kwitnące rozchodniki, ale te chyba nie są tutaj naturalną roślinnością, podejrzewam że przyjęły wyrzucone z ogródka.

O, jaki duży patyk!

A ten jeszcze większy!

A teraz zbieramy chrust.

Obok 9 tylko przejechaliśmy, bo to najmniej ciekawe urządzenie, zwłaszcza na koniec trasy. Jeszcze zahaczyliśmy o plac zabaw i do domu.