Do Parku Bajka

Czwartek, 22 czerwca 2017 · dodano: 02.07.2017 | Komentarze 12

Jako że zapowiadało się niezbyt upalnie, to zrobiliśmy Klusce wagary i wreszcie pierwszy raz w tym roku pojechaliśmy do Parku Bajka w Błoniu. Niestety chmur było znacznie mniej niż w prognozach, a gdy latem świeci słońce, to robi się gorąco... ale i tak nie było takiego skwaru jak w niektóre dni ostatnio, zwłaszcza że czasem jednak jakieś chmury się pojawiało.

Piracka flaga już nie wystarcza, Kluska zażyczyła sobie biało-czerwoną flagę z orzełem białym... tak myślę, że trzeba wywiesić banderę, wtedy i Jolly Roger będzie na miejscu (foto).

Zawijamy do portu Baranów by uzupełnić zapasy prowiantu... słodkiej wody nie musimy jeszcze uzupełniać, bo mamy spore zapasy.

Na przejeździe tuż przed Błoniem.

No i jesteśmy - tradycyjnie dekujemy się w głębokim cieniu w pobliżu muzycznego placu zabaw, który już nieco jest zdezelowany... Ze względu na słońce, na zmianę jedno z nas lata z Kluską, a jedno stygnie w cieniu.

Rodzina krasnoludów

Kanapka z okienka

Wiklinowy tunel wreszcie się zieleni

Niestety fabryka piasku jest popsuta, parę elementów jest urwanych, a poza tym zdemontowane wagoniki.

Smuteczek z tego powodu

Nieczynna jest też połowa wielorybów (w tym ten ze zjeżdżalnią), z powodu rekultywacji zieleni.

A te kule to nieustająco jeden z elementów, które najbardziej mi się w tym parku podobają... można na nich siedzieć, chodzić, skakać, a poza tym jest to ciekawy element dekoracyjny.

Murek - tor przeszkód, to też jeden z fajniejszych pomysłów.

Z rozpędu, to i pac-manowe stojaki rowerowe do toru przeszkód się załapały.

Uff, przerwa na kawę.

Ponieważ zjeżdżalnia na wielorybie nieczynna, trzeba było skorzystać z tych na sieci... Kluska już prawie dorosła do nich, ale jeszcze trzeba jej trochę pilnować, żeby ostrożnie po niej chodziła i raczej łatwiejszymi trasami.

Gdzie jest Kluska?

Pora na trochę rozrywki umysłowej...

Ufff, ufff... szach mat! ufff... A pamiętacie szachy z Tytusa (link)? Można też zagrać tak jak w Fachowcach (youtube).

Uff, szachy to jednak ciężka gra, trzeba odpocząć i się zregenerować - pora więc na drugie danie trzeciego śniadania.

A potem sjesta!

Skoro jest gorąco, to i z fontanny skorzystaliśmy.

O, a jak się na tym stoi, to nie leci.

Cirrusy na niebie, pogoda się z... zepsuje.

No to jeszcze tyrolka i pora wracać, skoro słońce wreszcie schowało się za chmury... pod koniec nawet było ryzyko, że się władujemy w jakiś deszcz, ale poszedł bardziej północą. Kluska tradycyjnie w drodze powrotnej nam przysnęła zmęczona lataniem po parku.

| 19:19 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Ta cofka nie brzmi zbyt zachęcająco. Całkiem jakby Utrata :P
| 18:31 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Jak się ją kijem z krylem zawróci pod Wyszogród i dalej będzie cofka na Bzurze... to ci w sam raz na obiad na talerz trafi ;-P
| 18:26 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Wisła służy do zawracania kijem, a nie do czegośtam :p
| 12:10 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Łódką do Bzury? Pała z geografii! Do Bzury może się dostać Wisłą ;-P
| 12:04 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Żeby dotarł kryl Bzurą do Łodzi, najpierw musiałby dotrzeć łodzią do Bzury!
| 11:09 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Nie pokryłby... ponoć są miejsca, gdzie ludzie jadają kryl. Jakby doszedł Bzurą do Łodzi, to huann by go zjadł ;-P
| 06:57 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Zawsze możesz jej puścić piosenki Karela Kryla :)
| 21:40 poniedziałek, 3 lipca 2017 | linkuj Ostatnio próbowałam Klusce wytłumaczyć, czym jest kryl i trochę poległam. ;)
| 11:59 poniedziałek, 3 lipca 2017 | linkuj A jakby tak wszystkie wieloryby były w remoncie, to kryl pokryl by cały świat!
| 15:02 niedziela, 2 lipca 2017 | linkuj Tylko twarde te leżaki trochę i jako że drewniany, pomału zaczynają się rozsypywać.
| 14:51 niedziela, 2 lipca 2017 | linkuj Leżak ma zaskakująco duże rozmiary...
| 14:17 niedziela, 2 lipca 2017 | linkuj To było kwestią czasu, kiedy młodzież najwyższy plac zabaw z linami odkryje. Gdyby nie remont górek ze zjeżdżalnią i zdezelowana fabryka piasku, może by się udało ją odciągnąć. Tak bez szans.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azyci