Do grodzisk

Sobota, 23 kwietnia 2016 · dodano: 28.04.2016 | Komentarze 5

Gdy przejeżdżaliśmy przez eSeŁkę trafił nam się pociąg

Sady już kwitną

Zjazd do Jeruzala

Gdzie uzupełniamy zapasy

Kwatera z 1939

Chojnatka w Jeruzalu i wodowskaz

Wbijamy się w las

Dzień pieszego rowerzysty, czyli piaszczyste odcinki

Linia okopów rezerwowych z I wojny... jakieś 2km za linią frontu na Rawce. W piaszczystym podłożu, dlatego są mocno wypłycone i słabo widoczne na zdjęciach, ale w terenie są całkiem wyraźnie

Gacna (według niektórych map Gocha - ale to był chyba błąd). Tu wieksza rozwałka, w międzyczasie przyszła pani z pieskiem i kluczem do kaplicy, więc i my mogliśmy zerknąć do środka - obraz na zimę ksiądz zabiera do kościoła, więc nie było. Od pani dowiedzieliśmy się, że w maju (przez trzy dni) oraz 15 sierpnia parafianie idą ścieżką spod kościoła (którą i my jechaliśmy) na mszę w kaplicy. Kiedyś to nawet ślub tu się odbył.

Okazało się, że skrzynka została już zinwentaryzowana przez pracowników Bolimowskiego Parku Krajobrazowego.

Chojnatka w Patokach

Stąd do Dolecka strasznie piaszczysta droga... piaszczysta była już dawniej, ale mam wrażenie że teraz jeszcze bardziej rozjeżdżona. Droga z Jeruzala też jest mocno piaszczysta, ale na tamtym odcinku jechaliśmy ścieżką

Wjazd do Dolecka

Rawka w Dolecku

Grodzisko w Dzwonkowicach (nad Rawką)

Przeprawa kładką na drugą stronę

Potem ścieżyną przez łąki z kwitnącymi mleczami i rzeżuchą

I docieramy do Grodziska w Starej Rawie

Są tu nawet poręczówki na wejściu

| 07:56 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj Rokó i Rolló Dziadziu!
| 18:09 piątek, 29 kwietnia 2016 | linkuj A, bo byliśmy na Grodzisku w Dzwonkowicach i na wzgórzu w Dzwonkowicach... kiedyś, gdy nie było dostępnych map topograficznych przez geoportal i nie było grodziska zaznaczonego na mapie Bolimowskiego Parku Krajobrazowego, przejechałem się po Dzwonkowicach by namierzyć grodzisko... do niego trudno trafić nie wiedząc gdzie jest i tylko to wzgórze wypatrzyłem i hipotetycznie stwierdziłem że może to to, choć jakoś średnio mi wyglądało. No i teraz lavinka sama chciała jes sobie obejrzeć i ocenić.
Gość wariag | 14:42 piątek, 29 kwietnia 2016 | linkuj @Gacna - "o rokó ... ufff" ośmielę się powtużyć za wiestrzem ;
Gość wariag | 14:15 piątek, 29 kwietnia 2016 | linkuj Ale Lavinka w swoim spisie wykluczyła grodzisko w Dzwonkowicach pisząc : "A góra w Dzwonkowicach po gruntownych oględzinach okazała się górą ... " No to jak to w końcu jest ?
| 20:28 czwartek, 28 kwietnia 2016 | linkuj Ta linka serio się przydała, miałam pechowo bardzo śliskie buty.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epobi