avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108163.15 km z czego 15463.65 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Od mrzawy do mrzawy

Poniedziałek, 27 lipca 2015 · dodano: 28.07.2015 | Komentarze 7

Dzisiaj nigdzie daleko się nie wybieraliśmy, bo po wczorajszej trasce późno wstaliśmy, a pod wieczór miały być deszcze. Tak więc myk do Lasu Radziejewskiego obadać miejscówkę na upały, żeby się zainstalować z Kluską (gęsty las liściasty, niezbyt daleko od nas, a poza tym bez krzaków). lavinka zabrała pałatkę i bawiła się w rozstawianie (fotki u niej na bikestatsie), a poza tym rozwałka z kawą, kanapkami i jagodziankami.

Miejscówka wzboghacona jest o spory głaz narzutowy tkwiący w ziemi, ciekawe ile go jeszcze jest pod ziemią.

Grzybek dla wariaga - pierwszy kozak w tym roku, co prawda nieco zasuszony i robaczywy, więc pewnie jakiś czas w tym lesie już sterczy czekając na grzybiarza, ale się nie doczekał... ponieważ wariag pewnie będzie marudził, to dorzucam korę i orzechy laskowe.

Dalej pojechaliśmy odwiedzić nasze skrzynki w młynie i pod wiaduktem eSeŁki

Po drodze czarne chmury i mrzawa od czasu do czasu, postanowiliśmy więc skrócić trasę by wrócić na 17-tą (trochę to rozstawianie pałatki zajęło nam czasu), a gdy wróciliśmy to rozpogodziło się... jaaasne,  ostatnio tak jest że jeśli ze względu na deszcze wrócimy do domu to nie pada, a jak zignorujemy prognozy, to są te największe zlewy i nawałnice.

Następnego dnia dowiedziałem się gdzie podział się ten deszcz... zaczaił się za winklem, jak następnego dnia pojechałem na rynek, to ledwie nań dotarłem to się rozpadało. I przestało padać zaraz po tym jak wróciłem.

| 19:19 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj Jak na wytrzymywanie ze mną - jest niesłychanie dzielnym człowiekiem, a nie marudem. ;)
Gość wariag | 18:18 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj @Lavinka - przecie i Meteor maruda, nnno ... może taka kryptomaruda raczej ;)
| 17:31 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj Wariag Ty nie mów Meteorowi, że można narudzenie operacyjnie usuwać, bo mnie sam do lekarza zapisze, albo co gorsza znajdzie jakiś instruktaż na jutubie i sam mi usunie ;)
Gość wariag | 15:37 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj @Meteor - po środowej operacji pan dochtór poinformował mnie, że wymagała ona aż 3 zabiegów. Co do dwóch to wiedziałem jakie one są. Myślałem że ten trzeci nadprogramowy to było usunięcie marudzenia. A tu jednak nie ;)
| 14:45 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj Wiedziałem! Wiedziałem że będzie wybrzydzał ;-P

Musiałbym oderwać od pniaka (jeśliby się dało zachować spójność huby z korą), a nie ingerowałem w pniaki, tylko korę zebrałem z ziemi.
Gość wariag | 13:26 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj @Meteor - a dlaczego ta kora nie z hubkami ? Lavinka stoi koło brzozy z hubkami na pniu więc się nie tłumacz że nie było na składzie ;)
| 17:17 wtorek, 28 lipca 2015 | linkuj Obok głazu brakuje tylko małego cieku wodnego, żeby mieć gdzie gary umyć. Byłaby kryjówka idealna. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwuja